düşük maliyetle custom olmaya uygun çinli modeller

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
İzlediğim filmlerden ve gördüğüm motosikletlerden olsa gerek yıllardır enduro hayali olan bende chopper merakı başladı. geçici bir heves mi yoksa yeni bir hastalık mı bilemiyorum şimdilik. gerçek bir custom olmasa da yola kendi zevkimden birşeyler katmak istedim.


uzun lafın kısası çok bakımlı olmayan çin malı 2. el bir chopper alıp mümkün olduğunca kendi el emeğimle değişik bir motosiklet sahibi olmak istiyorum. motoru almak için yaza kadar zamanım var.ybr 125imi satmaya kıyamadığım için alıcacak motosiklete ve kesme biçme boyama işlerine ayırabileceğim toplam 1500 tl civarında bir param olacak(İnşallah:mrgreen:)

birkaç yıl önceden kalan mobilet boyama toplamadan ve hayal gücünden başka da bir avantajım yok.

regal raptor modellerini çok beğensem de beni aşar şimdilik.
seçtiğim modeller keeway superlight, kanuni caracal200, ramzey 250(ve yuki, seyhan,salcano gibi 250 lik muadilleri).
superlight

Keeway_Superlight_150_2005_0_image.jpg


caracal


Kanuni_Caracal_200.jpg


250cc çinliler temsili foto

5802547651845.jpg



sr=1







sissy bar ayaklık plakalık gibi ağırlıklarını atıp,depo ve çamurluk aksanını turuncu veya mavi pastel bir renge boyayıp
geri kalan her yerini mat siyaha boyamak istiyorum. egzoz içine ve yürüyen aksamına herhangi bir değişiklik yapılamayacak.

-sizce nasıl olur ?
-bu tip motorların ithalatı neden bir anda durdu ?
-bu modeller dışında önerebileceğiniz bir model var mı?

-uzun yola çıkmayacağım için evrakları muayenesi eksik bir motoru ucuza almak mantıklı mı?

-motoru ve egzozu mat siyah boyamak çok zor mudur ?


forumda arama yaptım ancak çok eski mesajlar buldum. şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
Euro3 emisyon standardına uyumlu olmadıkları için olabilir, çünkü 250cc chopper'ların anormal yakıt tüketimleri var. 100km'de 4.5-5 litre yakmaları çok normal görülüyor.

mantıklı bence de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:48 ----------

seyhan 150

söylediğinmodellerden brz daha ufak
chooppercık:)

seyhan kt gibi modelleri de düşündüm. ama kuyruk kısmı çok zayıf görüntü olarak
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
geçenlerde kuba motorun sitesinde bi 250lik cruiser gördüm tipi harika

Bana kalırsa bir araştır derim
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
geçenlerde kuba motorun sitesinde bi 250lik cruiser gördüm tipi harika

Bana kalırsa bir araştır derim
kubanın sitesinde superlight die bir model var ama 150lik onu mu dedin acaba?
bu arada kubaya da yeni modeller gelmiş.
o da zaten keeway superlight ile aynı ama makyajlı tabi daha hoş :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bence eski japon, alman, ingiliz veya italyan bir motor alarak yapman daha mantıklı olacaktır. Hem daha sağlam ve ömürlük olurlar, hem de daha önce bu motorlardan yapılmış binlerce örneği (mesela xs650 bobber diye google resimlerde veya cb600 cafe racer diye arat :) ) görüp ilham alabilirsin. Ha xs TR de çok nadir ama eski boxer BMW lerden de süper yaratıcı şeyler çıkabiliyor...
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
draggy,
aslında klasik modeller daha mantıklı, ancak çok çok düşük bütçe ile birşeyler yapmak istiyorum ve bilgi tecrübe
yetenek ve para eksikliğinden o efsane motosikletleri mundar da etmek istemiyorum :)birçok parçayı takarken kıracağım bozacağım için de yedek parça ucuzluğu ve uyumu benim için önemli.

aslında şeytan da dürtüyor bir bmwr25 veya jawa 250 california için :)

sitede yapılan çalışmaları büyük beğeniyle takip ediyorum ama ayıracağım max para 1500 - 2000 bunu bile daha
denkleştiremedim.henüz icraata geçemedim ama gece gündüz bunu düşünür araştırır oldum. gayet merdivenaltı bir iş olacak
benimkisi. öğrenci evinin bahçesinde mobiletimi boyadığım günlerin heyecanına dönmek istiyorum. :)


kurban olarak bu model veya muadillerini seçtim:). ucuzluk ve basitlik olarak makul geldiler bana. cebime
1000tl koyayım sahibinden.com da başlayacağım ölücülüğe:pl:. üzerindeki aksesuarları atınca baya şık duruyorlar.

20012008051bn1.jpg


detay


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-acil-satilik-64928882/detay

alt resimdeki mesela daha sade daha güzel geldi gözüme. kırmızı koltuk hariç tabi.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
o fiyatlara da dediğim motorlardan bulabilirsin :) araştırman gerek biraz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst