- Katılım
- 1 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,168
- Konu Yazar
- #1
İzlediğim filmlerden ve gördüğüm motosikletlerden olsa gerek yıllardır enduro hayali olan bende chopper merakı başladı. geçici bir heves mi yoksa yeni bir hastalık mı bilemiyorum şimdilik. gerçek bir custom olmasa da yola kendi zevkimden birşeyler katmak istedim.
uzun lafın kısası çok bakımlı olmayan çin malı 2. el bir chopper alıp mümkün olduğunca kendi el emeğimle değişik bir motosiklet sahibi olmak istiyorum. motoru almak için yaza kadar zamanım var.ybr 125imi satmaya kıyamadığım için alıcacak motosiklete ve kesme biçme boyama işlerine ayırabileceğim toplam 1500 tl civarında bir param olacak(İnşallah:mrgreen
birkaç yıl önceden kalan mobilet boyama toplamadan ve hayal gücünden başka da bir avantajım yok.
regal raptor modellerini çok beğensem de beni aşar şimdilik.
seçtiğim modeller keeway superlight, kanuni caracal200, ramzey 250(ve yuki, seyhan,salcano gibi 250 lik muadilleri).
superlight
caracal
250cc çinliler temsili foto
sissy bar ayaklık plakalık gibi ağırlıklarını atıp,depo ve çamurluk aksanını turuncu veya mavi pastel bir renge boyayıp
geri kalan her yerini mat siyaha boyamak istiyorum. egzoz içine ve yürüyen aksamına herhangi bir değişiklik yapılamayacak.
-sizce nasıl olur ?
-bu tip motorların ithalatı neden bir anda durdu ?
-bu modeller dışında önerebileceğiniz bir model var mı?
-uzun yola çıkmayacağım için evrakları muayenesi eksik bir motoru ucuza almak mantıklı mı?
-motoru ve egzozu mat siyah boyamak çok zor mudur ?
forumda arama yaptım ancak çok eski mesajlar buldum. şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
uzun lafın kısası çok bakımlı olmayan çin malı 2. el bir chopper alıp mümkün olduğunca kendi el emeğimle değişik bir motosiklet sahibi olmak istiyorum. motoru almak için yaza kadar zamanım var.ybr 125imi satmaya kıyamadığım için alıcacak motosiklete ve kesme biçme boyama işlerine ayırabileceğim toplam 1500 tl civarında bir param olacak(İnşallah:mrgreen
birkaç yıl önceden kalan mobilet boyama toplamadan ve hayal gücünden başka da bir avantajım yok.
regal raptor modellerini çok beğensem de beni aşar şimdilik.
seçtiğim modeller keeway superlight, kanuni caracal200, ramzey 250(ve yuki, seyhan,salcano gibi 250 lik muadilleri).
superlight
caracal
250cc çinliler temsili foto
sissy bar ayaklık plakalık gibi ağırlıklarını atıp,depo ve çamurluk aksanını turuncu veya mavi pastel bir renge boyayıp
geri kalan her yerini mat siyaha boyamak istiyorum. egzoz içine ve yürüyen aksamına herhangi bir değişiklik yapılamayacak.
-sizce nasıl olur ?
-bu tip motorların ithalatı neden bir anda durdu ?
-bu modeller dışında önerebileceğiniz bir model var mı?
-uzun yola çıkmayacağım için evrakları muayenesi eksik bir motoru ucuza almak mantıklı mı?
-motoru ve egzozu mat siyah boyamak çok zor mudur ?
forumda arama yaptım ancak çok eski mesajlar buldum. şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.