düştüm ama tecrübem arttı

Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Soylentiye gore iki cesit motosikletci var. Dusmus ve dusmemis, kendimde bir teknik agirza dolayi cok kotu dusdugum icin bunun kanatindayim.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
geçmiş olsun

yokuşlarda.. yollarda mazgal (öellikle sabah ciy olduğunda)..kum birikintisi..yeni su dökülmüş yerlerde..fienlemelerde kızaklamaya dikkat arkadaşlar...:pale:
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
dostum oncelıkle gecmıs olsun. iki teker işte sana tavsiyem emın oldugun yolda gorebıldıgın uzaklıga odaklan (şehirlerarası gibi), ama krıtık yerlerde stabilize ve benzeri ön tekerınin güzergahını belırle. iyi sürüşler
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
bart durmadan konu hortlatıyorsun ama arkadaşa bişey söyliyeyim bu olay benim başıma bisikletle geldi :mrgreen: hemide e-5 den giderken :queen: şaka gibi ama gerçek (tabi profesyonel bir bisiklet sürücüsüyüm... :bounce: )
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
evet aynı şeyin benzeri benim de başıma gelmişti...ben de çinli 150 liği yatırıp ağır ağır dönerken birden yerde buldum kendimi.nedenini hala anlamış değilim ama muhtemelen senin başına gelen şeydendir.biraz hızlıca döndüğümden de olabilir.tecrübe oldu benim için artık daha dikkatli dönüyorum...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
geçmiş olsun.dediğin gibi bu olaylardan ders çıkarmak faydalıdır aslında.
iyi herhangibir zararın yok,ucuz atlatmışsın.özellikle scooter tipi motorlar
yerde sürüklenip gider.dikkat et dostum.tekrar geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Geçmiş olsun kardesim buda senin nazarlıgın olur insallah.
Allah beterinden hatta ve hatta tekrarından bile korusun.
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
eee ne demişler; iki tip motorcu vardır. birinci grup kaza yapmış olan motorcular, ikinci grup ise er ya da geç kaza yapacak olanlar...

geçmiş olsun...
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
1.5 yıl önceki kaza için geçmiş olsun demek garip bişey olsa gerek...:p

deme yaa :) dumura uğradım ama şimdi ben :queen: forumların cilvesi olsa gerek... ama hakkaten epey bi geçmiş yaa :queen: ben geçmiş olsun derken onu kastetmiştim aslında :queen:
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk damlayan yağmura dikkat, koskoca yolcu minibüsü bile 90 derece kaydı önümde, bende cg vardı, yanımda bi çinli, adam bi fren yaptı motor bi yerde kendi başka yerde, tozlu yola ilk yağan yağmurda arka freni sıkmıyorum ancak yavaş gidip ön frenle idare ediyorum, scooterlar bu konuda çok kötü, çünkü vitesi hemen 1e alamazsın ki. değil mi
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hobareyy hortmu bu da?
bide 250465465 karekter :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst