düştüm ama acımadı ki :)

Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
yuvarlaktan döndüm,kırmızı ışık yandı durdum yeşli beklemeye başladım.kafamda kim bilir neler kuruyorum o süre içinde bilmiyorum.yeşili gördüm gaza yüklenmeme motor bir baktım önümde gidiyor.saniyeler içinde kendimi yerde buldum,motorla birlikte sağ tarafa yattım.hemen kalktım kaldırdım motoru,yanlız düşdükten sonraki psikoloji çok enteresan,hiçbiryere ve hiç kimseye bakmıyorsun,ne var motor bu düşülür gayet doğal edalarındasın,sonuç mu?

motorda sıfır hasar : bugünkü taktığım nazar boncuğundan olabilir.

düşme sebebi : 1-bugünkü taktığım nazar boncuğundan olabilir :)) 2-yerler ıslaktı ondan olabilir.

dirsek,el ve vücudun diğer bölgelerinde sıfır hasar : tabiki giydiğim monttan,taktığım eldiven ve kasktan

herkeze kazasız ve belasız iyi sürüşer dilerim.yağmur yağdıysa veya yağıyorsa biraz daha dikkat
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
SIFIR hasar olması sevindirici :)
düşme anındaki o düşünceleri ben de merak ederim ama yaşamak istemem hiç
geçmiş olsun
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
Gaza fazla asıldıysan bir anda lastikler gereksiz olarak yere fazla tutunmuştur bu yüzden uçmuştur alet altından.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
geçmiş olsun :rendeer: düşme anı çok tuaftır bir anda gözünü açıyosun kapıyosun bi bakıyosun yerdesin kaldırıyosun motoru gidiyosun tuaf bi duygu :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Gaza fazla asıldıysan bir anda lastikler gereksiz olarak yere fazla tutunmuştur bu yüzden uçmuştur alet altından.

aslında motor altımdan fırlamaktan çok kaydı diyebilirim.arka taraf bir anda ön oldu :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 PM ----------

geçmiş olsun :rendeer: düşme anı çok tuaftır bir anda gözünü açıyosun kapıyosun bi bakıyosun yerdesin kaldırıyosun motoru gidiyosun tuaf bi duygu :)

:) sorma,gerçi kaskın avantajlarından biride bu.kimse tanıyamıyor.düş kalk yürü :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
gecmiş olsun kullandığın motosıkletın tekerleklerı kucuk kendı kucuk hafıf motoru ıyı gazı ıslak havalarda az ac mumkunse yarı hızda gıt
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
gecmiş olsun kullandığın motosıkletın tekerleklerı kucuk kendı kucuk hafıf motoru ıyı gazı ıslak havalarda az ac mumkunse yarı hızda gıt

katılıyorum,yapmazdım böyle bir hata aslında ama dalgınlığıma geldi sanırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuvarlaktan döndüm,kırmızı ışık yandı durdum yeşli beklemeye başladım.kafamda kim bilir neler kuruyorum o süre içinde bilmiyorum.yeşili gördüm gaza yüklenmeme motor bir baktım önümde gidiyor.saniyeler içinde kendimi yerde buldum,motorla birlikte sağ tarafa yattım.hemen kalktım kaldırdım motoru,yanlız düşdükten sonraki psikoloji çok enteresan,hiçbiryere ve hiç kimseye bakmıyorsun,ne var motor bu düşülür gayet doğal edalarındasın,sonuç mu?

motorda sıfır hasar : bugünkü taktığım nazar boncuğundan olabilir.

düşme sebebi : 1-bugünkü taktığım nazar boncuğundan olabilir :)) 2-yerler ıslaktı ondan olabilir.

dirsek,el ve vücudun diğer bölgelerinde sıfır hasar : tabiki giydiğim monttan,taktığım eldiven ve kasktan

herkeze kazasız ve belasız iyi sürüşer dilerim.yağmur yağdıysa veya yağıyorsa biraz daha dikkat
Oha aynen gecen aksam yerler kuru hıc bır sorun yok hızımda 50 cıvarları saat 1 e yaklasıyor normal gıdıyorum bıraz karanlıkdı esnaf dukkanı yıkamıs yerler sabunlu suydu. senın gıbı 3 goz kırpısım oldu ılk goz kırptıgımda motor altımdan kaydı arka tarafı dedıgın gıbı 2.gozkırpısımda bı anda yerdeydım 3.gozkırpıp acısımda motor suruklenıyordu bende pesınde kosuyordum :) aynen motorda ve bende hıc bırsey yok ben bır an kendım yazdım bu topıcı sandım aynı anlattıkların
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst