aslında gelirken olan resimleri bende var ama kendinin kendi yorumlarıyla eklemesi daha uygun olacaktır tahminen.
Bizde de var :cherry: Du ben bi yayınliim hepsini![]()
Kendi anlatsın Alamancı şivesiyle bence de :mrgreen:
Ah Remzi bi çikolata getirmedin ya bana :queen: