Düsseldorf-Babaeski

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında gelirken olan resimleri bende var ama kendinin kendi yorumlarıyla eklemesi daha uygun olacaktır tahminen.

Bizde de var :cherry: Du ben bi yayınliim hepsini :p
Kendi anlatsın Alamancı şivesiyle bence de :mrgreen:
Ah Remzi bi çikolata getirmedin ya bana :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bizde de var :cherry: Du ben bi yayınliim hepsini :p
Kendi anlatsın Alamancı şivesiyle bence de :mrgreen:
Ah Remzi bi çikolata getirmedin ya bana :queen:

çikolataları ben yedimki :queen: :p

ben şirketteyim şu an resim göndermem sıkıyor beni ondan :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst