Düsseldorf-Babaeski

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem Remzi suraya iki satir bisiy yaz, çatlayacam meraktan.:pr:
Tamam sag salim vardin haberini aldik ama gerisini bilmiyoz.
Mesaj attim geri de donmedin!!!!

Herseferinde yeniden anliyorum bana 1200 cc neden aldirtmadin..
Beni düsündügünden degilmis aslinda...
Forumda bana sarmak icinmis.. :pr::pr::pr:
Su matoru düsmeden sürmeyi bir ögreneyim sana yapacagimi biliyorum ben. :bounce:

Yahu sen beni niye dinliyosun?
Kim beni dinlediyse, her motora binisinde kulaklarim çinliyor.
Artik ne saydiriyorlarsa?:)
Kime ne akil verdiysem, verdigim akli tutanlarin hepsi bana gicik.
Allah belani versin, verdigin akla uyduk aldik bu öküz arabasini diyen bile oldu.
Anlayacagin sen de dahil, benim aklima uyanlarin hiçbiri hayatindan memnun degil.

Halbuki beni dinlemeyenler oylemi?
En ufak bir laf ettiklerini duymus degilim.
Hiç sesleri soluklari çikmiyor.
Agizlarindan en ufak bir kötû laf duymadim.
Ara sira özlüyorum onlari.
Bazen yazdiklari ya da konustuklarimiz aklima geliyor.
Bogazima bir sey dugumleniyor.:pale:
Nur içinde yatsinlar!!!!!
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ulem Remzi suraya iki satir bisiy yaz, çatlayacam meraktan.:pr:
Tamam sag salim vardin haberini aldik ama gerisini bilmiyoz.
Mesaj attim geri de donmedin!!!!



Yahu sen beni niye dinliyosun?
Kim beni dinlediyse, her motora binisinde kulaklarim çinliyor.
Artik ne saydiriyorlarsa?:)
Kime ne akil verdiysem, verdigim akli tutanlarin hepsi bana gicik.
Allah belani versin, verdigin akla uyduk aldik bu öküz arabasini diyen bile oldu.
Anlayacagin sen de dahil, benim aklima uyanlarin hiçbiri hayatindan memnun degil.

Halbuki beni dinlemeyenler oylemi?
En ufak bir laf ettiklerini duymus degilim.
Hiç sesleri soluklari çikmiyor.
Agizlarindan en ufak bir kötû laf duymadim.
Ara sira özlüyorum onlari.
Bazen yazdiklari ya da konustuklarimiz aklima geliyor.
Bogazima bir sey dugumleniyor.:pale:
Nur içinde yatsinlar!!!!!

+90539.......'lu numarası varmı sende abi
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
44
Hayırlı yolculuklar Remzi;
sağsağlim gelde istediğin yerde kal istediğin kadar.:) Rota çok keyifli olacak eminim.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Remzi başına gelenler için üzüldüm, geçmiş olsun neyseki sağsalim varmışsın :) Haberlerini bekliyoruz seni de İstanbul'a tabiki :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Valla Remzi abiyle ilk tanışma fırsatı benim oldu İstanbul Leventte buluştuk sonra bir mekana geçtik Kuyu cadısıda ve Sevgili Pandacığım Metehan geldi ordan eminönüye geçtik güzel bir balık ziyafetinden sonrada diğer arkadaşlarında katılımıyla Beşiktaşta bir cafede güzel bir karşılama yaptık. Güzel fotolar çekti Remzi abi sanırım Almanyaya döndüğü zaman Mt üyeleri ile paylaşır.:cat:On numara bir abimiz şeker bir insan iyiki tanımışız .Seni seviyoruz Remzi abi.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohooo bir de sen bizdeki fotoları görsen :mrgreen: az sonnraaa :p
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Remzi66 memlekete hoşgeldin.

Gittiğin yerler yediklerin,içtiklerin senin olsun bir kaç kelam yazsaydın :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla Remzi abiyle ilk tanışma fırsatı benim oldu İstanbul Leventte buluştuk sonra bir mekana geçtik Kuyu cadısıda ve Sevgili Pandacığım Metehan geldi ordan eminönüye geçtik güzel bir balık ziyafetinden sonrada diğer arkadaşlarında katılımıyla Beşiktaşta bir cafede güzel bir karşılama yaptık. Güzel fotolar çekti Remzi abi sanırım Almanyaya döndüğü zaman Mt üyeleri ile paylaşır.:cat:On numara bir abimiz şeker bir insan iyiki tanımışız .Seni seviyoruz Remzi abi.:rendeer:

Bugün Sirkecide karşılaştık kendisiyle...harbiden şeker adam...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Dün akşam korkut250 ve ben remzi ağabeyi ağırladık, sabahta benimle beraberdi. Ne güzel herkesle görüşmüş. Babaeskiye gidecekti bu gün muhtemelen şu an oradadır. Bir süre daha buralarda bildiğim kadarıyla ...
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Selamlar...
2 saat önce Düsseldorf a geldim sag salim...
Ewe gelmeden önce yunan arkadasimin yanina ugradim..
Yahu kara birayi özlemisim anasini satayim.. :)
yorumlari az okudum ve herkeze tesekkürler...
Ama simdi yorum yazicak halim ve durumum yok ..

Sahi giderken basima gelenler korkunctu.. :pr:
Dönerkende bazi seyler yasadim...
yolculuga ciktigima bin pisman oldugum anlardi ama basardim sonunda..
Cok kisinin cesaret edemiyecegi seyi yaptim ve ben bile simdi kendime diyorum..
Sen nasil yaptin bunu Remzi diyorum ve omuzuma vuruyorum..
Geri dönüste yunan gümrügünde yasadiklarim harikaydi.. Ve benim cesaret edipte yaptigim is.. Nasil becerdim bende bilmiyorum..
Basima gelenleri bir topicte anlatirim sizlere..
Ve acilan topiclerede yorumlar yazarim...
Tekirdag, agva gezisi falan..

Gözlerim kayiyor yavas yavas..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar...
2 saat önce Düsseldorf a geldim sag salim...
Ewe gelmeden önce yunan arkadasimin yanina ugradim..
Yahu kara birayi özlemisim anasini satayim.. :)
yorumlari az okudum ve herkeze tesekkürler...
Ama simdi yorum yazicak halim ve durumum yok ..

Sahi giderken basima gelenler korkunctu.. :pr:
Dönerkende bazi seyler yasadim...
yolculuga ciktigima bin pisman oldugum anlardi ama basardim sonunda..
Cok kisinin cesaret edemiyecegi seyi yaptim ve ben bile simdi kendime diyorum..
Sen nasil yaptin bunu Remzi diyorum ve omuzuma vuruyorum..
Geri dönüste yunan gümrügünde yasadiklarim harikaydi.. Ve benim cesaret edipte yaptigim is.. Nasil becerdim bende bilmiyorum..
Basima gelenleri bir topicte anlatirim sizlere..
Ve acilan topiclerede yorumlar yazarim...
Tekirdag, agva gezisi falan..

Gözlerim kayiyor yavas yavas..

Remzi Yunanistan'dan geçerken "Volos"'a uğra dedim sana uğramadın anlaşılan.
Vallahi hepimizi unuturdun gitseydin:)
Hem o kadar yolu gidip geldin tek bir kare paylaşmadın ya bizimle daha diyeceğim yok artık:)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
87
Remzi Usta (Abi) Bu yollari motorsiklet le geldini biliyorum gemi hariç marka model ne abi sende ki motorun?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun Remzi, neyse sağsalim gitmişsin çok şükür :) Dönüş maceralarını bekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar...
2 saat önce Düsseldorf a geldim sag salim...
Ewe gelmeden önce yunan arkadasimin yanina ugradim..
Yahu kara birayi özlemisim anasini satayim.. :)
yorumlari az okudum ve herkeze tesekkürler...
Ama simdi yorum yazicak halim ve durumum yok ..

Sahi giderken basima gelenler korkunctu.. :pr:
Dönerkende bazi seyler yasadim...
yolculuga ciktigima bin pisman oldugum anlardi ama basardim sonunda..
Cok kisinin cesaret edemiyecegi seyi yaptim ve ben bile simdi kendime diyorum..
Sen nasil yaptin bunu Remzi diyorum ve omuzuma vuruyorum..
Geri dönüste yunan gümrügünde yasadiklarim harikaydi.. Ve benim cesaret edipte yaptigim is.. Nasil becerdim bende bilmiyorum..
Basima gelenleri bir topicte anlatirim sizlere..
Ve acilan topiclerede yorumlar yazarim...
Tekirdag, agva gezisi falan..

Gözlerim kayiyor yavas yavas..

remzi abi kutlarım:cat:en yakın zamanda resimleri bekliyoruz kendine çok dikkat et zaiyatsız dönmen temennisiyle...:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Remzi Yunanistan'dan geçerken "Volos"'a uğra dedim sana uğramadın anlaşılan.
Vallahi hepimizi unuturdun gitseydin:)
Hem o kadar yolu gidip geldin tek bir kare paylaşmadın ya bizimle daha diyeceğim yok artık:)

aslında gelirken olan resimleri bende var ama kendi yorumlarıyla eklemesi daha uygun olacaktır tahminen.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst