Ich wünsche dir eine schöne Fahrt. Machts gut.
Herseferinde yeniden anliyorum bana 1200 cc neden aldirtmadin..
Beni düsündügünden degilmis aslinda...
Forumda bana sarmak icinmis..r:
r:
r:
Su matoru düsmeden sürmeyi bir ögreneyim sana yapacagimi biliyorum ben. :bounce:
Ulem Remzi suraya iki satir bisiy yaz, çatlayacam meraktan.r:
Tamam sag salim vardin haberini aldik ama gerisini bilmiyoz.
Mesaj attim geri de donmedin!!!!
Yahu sen beni niye dinliyosun?
Kim beni dinlediyse, her motora binisinde kulaklarim çinliyor.
Artik ne saydiriyorlarsa?
Kime ne akil verdiysem, verdigim akli tutanlarin hepsi bana gicik.
Allah belani versin, verdigin akla uyduk aldik bu öküz arabasini diyen bile oldu.
Anlayacagin sen de dahil, benim aklima uyanlarin hiçbiri hayatindan memnun degil.
Halbuki beni dinlemeyenler oylemi?
En ufak bir laf ettiklerini duymus degilim.
Hiç sesleri soluklari çikmiyor.
Agizlarindan en ufak bir kötû laf duymadim.
Ara sira özlüyorum onlari.
Bazen yazdiklari ya da konustuklarimiz aklima geliyor.
Bogazima bir sey dugumleniyor.ale:
Nur içinde yatsinlar!!!!!
Remzi başına gelenler için üzüldüm, geçmiş olsun neyseki sağsalim varmışsınHaberlerini bekliyoruz seni de İstanbul'a tabiki :rendeer:
ohooo bir de sen bizdeki fotoları görsen :mrgreen: az sonnraaa![]()
Valla Remzi abiyle ilk tanışma fırsatı benim oldu İstanbul Leventte buluştuk sonra bir mekana geçtik Kuyu cadısıda ve Sevgili Pandacığım Metehan geldi ordan eminönüye geçtik güzel bir balık ziyafetinden sonrada diğer arkadaşlarında katılımıyla Beşiktaşta bir cafede güzel bir karşılama yaptık. Güzel fotolar çekti Remzi abi sanırım Almanyaya döndüğü zaman Mt üyeleri ile paylaşır.:cat:On numara bir abimiz şeker bir insan iyiki tanımışız .Seni seviyoruz Remzi abi.:rendeer:
Selamlar...
2 saat önce Düsseldorf a geldim sag salim...
Ewe gelmeden önce yunan arkadasimin yanina ugradim..
Yahu kara birayi özlemisim anasini satayim..
yorumlari az okudum ve herkeze tesekkürler...
Ama simdi yorum yazicak halim ve durumum yok ..
Sahi giderken basima gelenler korkunctu..r:
Dönerkende bazi seyler yasadim...
yolculuga ciktigima bin pisman oldugum anlardi ama basardim sonunda..
Cok kisinin cesaret edemiyecegi seyi yaptim ve ben bile simdi kendime diyorum..
Sen nasil yaptin bunu Remzi diyorum ve omuzuma vuruyorum..
Geri dönüste yunan gümrügünde yasadiklarim harikaydi.. Ve benim cesaret edipte yaptigim is.. Nasil becerdim bende bilmiyorum..
Basima gelenleri bir topicte anlatirim sizlere..
Ve acilan topiclerede yorumlar yazarim...
Tekirdag, agva gezisi falan..
Gözlerim kayiyor yavas yavas..
Selamlar...
2 saat önce Düsseldorf a geldim sag salim...
Ewe gelmeden önce yunan arkadasimin yanina ugradim..
Yahu kara birayi özlemisim anasini satayim..
yorumlari az okudum ve herkeze tesekkürler...
Ama simdi yorum yazicak halim ve durumum yok ..
Sahi giderken basima gelenler korkunctu..r:
Dönerkende bazi seyler yasadim...
yolculuga ciktigima bin pisman oldugum anlardi ama basardim sonunda..
Cok kisinin cesaret edemiyecegi seyi yaptim ve ben bile simdi kendime diyorum..
Sen nasil yaptin bunu Remzi diyorum ve omuzuma vuruyorum..
Geri dönüste yunan gümrügünde yasadiklarim harikaydi.. Ve benim cesaret edipte yaptigim is.. Nasil becerdim bende bilmiyorum..
Basima gelenleri bir topicte anlatirim sizlere..
Ve acilan topiclerede yorumlar yazarim...
Tekirdag, agva gezisi falan..
Gözlerim kayiyor yavas yavas..
Remzi Yunanistan'dan geçerken "Volos"'a uğra dedim sana uğramadın anlaşılan.
Vallahi hepimizi unuturdun gitseydin
Hem o kadar yolu gidip geldin tek bir kare paylaşmadın ya bizimle daha diyeceğim yok artık![]()