- Konu Yazar
- #1
Amacım Çatalca nın kuzeyinde bulunan Durugöl'ü batıdan Karadeniz kıyısından geçerek doğusundaki Karaburuna ulaşmaktı. Bunun için Çorlu'dan yola çıktım. Burada harita üzerinden kendi rotamı size vermek isterdim ama nasıl yapılabileceğini bulamadım.
Karacaköy yolu üzerinde. Mevsimden olsa gerek yol çok ısızdı.


Manda sürüsü


Sonunda Durugöl'ün batı ucuna ulaştım

Yolun devamının ulaşmak istediğim yere çıkacağını düşünerek yola devam ettim. İşlevsel bir kontrol noktası

Orhan Veli'nin şiirinde
Gemlik e doğru denizi göreceksin
Sakın şaşırma.
dizeleri vardır. Bu ifade burada da yerini buluyor. Bir virajı döndüm ve Karadeniz



Dikkatle bakılırsa sahilde Kalkan balığı avlamaya çalışan balıkçılar var. Fakat ben oradayken hiç kıpırtı olmadı.


Ara öğün olur demiştim ama ana öğün olarak kaldı.

Ben deniz. Kendi kendine ancak bu kadar çekilebildi.

Motorum



GPS deki konumum

Gitmem gereken yolu bulabilmek için dik bir inişi olan dar bir patikaya girdim. Derin kumluklukları olan bu yolda yokuş aşağı dans ederek inmeye çalıştım.


Yanlış yolda olduğumu anlayıp geri çıkmaya karar verdim. Fakat çıkışta bu kumluklardan birine saplanıp kaldım. Çabaladıkça daha fazla battım. İn Cin yokki yardım isteyeyim. Uzun uğraşılardan sonra çıkmayı başardım. Malum motorum lastikleri cadde tipi lastik. Bu tip enduro yoları için değil. Yola çıktıktan sonra başka bir yol buldum. Ama o yolda yanlış çıktı. Bir çoban tekrar yolu tarif etti. Çobanın fotosunu çekmek istedim Ama telefonum arıza çıkardı. Çekemedim. Sonunda yolu buldum. Çamur deryası yolda inatla ilerledim. Yolun bir bölümünde, bekçisi olan zincir ile kapatılmış bir yerde, bekçi ile konuştum ''izin alınmadan geçişin yasak olduğu izninde Çatalca dan alınması gerektiğini'' söyledi. Bende ''çabaladım ama olmadı'' deyip geri döndüm.
Akşamın kızıllığında ve soğunda şairin dediği biçimde
Akşam yine akşam yine akşam.
Göllerde bu dem bir kamış olsam.
diyerek eve dönüşümü gerçekleştirdim. Toplam 224 km yol yapmışım.
Gelecek sefer izin alıp gideceğim. Çok güzel fotolar çekileceğinden eminim. Selamlar saygılar.
Karacaköy yolu üzerinde. Mevsimden olsa gerek yol çok ısızdı.


Manda sürüsü


Sonunda Durugöl'ün batı ucuna ulaştım

Yolun devamının ulaşmak istediğim yere çıkacağını düşünerek yola devam ettim. İşlevsel bir kontrol noktası

Orhan Veli'nin şiirinde
Gemlik e doğru denizi göreceksin
Sakın şaşırma.
dizeleri vardır. Bu ifade burada da yerini buluyor. Bir virajı döndüm ve Karadeniz



Dikkatle bakılırsa sahilde Kalkan balığı avlamaya çalışan balıkçılar var. Fakat ben oradayken hiç kıpırtı olmadı.


Ara öğün olur demiştim ama ana öğün olarak kaldı.

Ben deniz. Kendi kendine ancak bu kadar çekilebildi.

Motorum



GPS deki konumum

Gitmem gereken yolu bulabilmek için dik bir inişi olan dar bir patikaya girdim. Derin kumluklukları olan bu yolda yokuş aşağı dans ederek inmeye çalıştım.


Yanlış yolda olduğumu anlayıp geri çıkmaya karar verdim. Fakat çıkışta bu kumluklardan birine saplanıp kaldım. Çabaladıkça daha fazla battım. İn Cin yokki yardım isteyeyim. Uzun uğraşılardan sonra çıkmayı başardım. Malum motorum lastikleri cadde tipi lastik. Bu tip enduro yoları için değil. Yola çıktıktan sonra başka bir yol buldum. Ama o yolda yanlış çıktı. Bir çoban tekrar yolu tarif etti. Çobanın fotosunu çekmek istedim Ama telefonum arıza çıkardı. Çekemedim. Sonunda yolu buldum. Çamur deryası yolda inatla ilerledim. Yolun bir bölümünde, bekçisi olan zincir ile kapatılmış bir yerde, bekçi ile konuştum ''izin alınmadan geçişin yasak olduğu izninde Çatalca dan alınması gerektiğini'' söyledi. Bende ''çabaladım ama olmadı'' deyip geri döndüm.
Akşamın kızıllığında ve soğunda şairin dediği biçimde
Akşam yine akşam yine akşam.
Göllerde bu dem bir kamış olsam.
diyerek eve dönüşümü gerçekleştirdim. Toplam 224 km yol yapmışım.
Gelecek sefer izin alıp gideceğim. Çok güzel fotolar çekileceğinden eminim. Selamlar saygılar.
Son düzenleme: