- Katılım
- 27 Nis 2006
- Mesajlar
- 116
- Konu Yazar
- #1
Twister kullananlar iyi bilir orjinal Pirelli lastikleri çok sert olduğu için yola tutunmakta zorlanır hem frende hemde kalkışta kayar. Benimde orjinal lastiklerim dişleri iyi olmasına rağmen 2004 model olduğundan artık iyice özelliğini kaybedince değiştirmeye karar verdim.
Lastiklerin yol tutuşundan çok şikayetçi olduğum için kaliteli bir lastik almak istedim ancak, Pirelli ve metzeller'i araştırdım 300 ile 350 Ytl arasında fiyat istediler. Bir arkadaşım DURO lastiklerinden bahsedince araştırdım ve deseni de çok hoşuma giden HF_918 modelini buldum. Ama bir türlü temin edemedim. İnternetten bu lastiklerin Türkiye Distribütörü Konar A.Ş'ye ulaştım. Konar AŞ.den Ümit Bey sağolsun çok ilgilendi ve lastikleri çifti 106 YTL'ye temin ettim. Ancak hala lastik hakkında tereddütlerim vardı. Lastikleri takıp bir süre denedikten sonra Pirelli lastikleri ile bu kadar zaman işkence çektiğimi gördüm. Harika bir yol tutuşu ve dengesi var.
Bu fiyata bu lastikleri görünce lastik değiştirmeyi düşünen arkadaşlara bilgi vermek istedim.
İŞTE ALDIĞIM LASTİK.
Lastiklerin yol tutuşundan çok şikayetçi olduğum için kaliteli bir lastik almak istedim ancak, Pirelli ve metzeller'i araştırdım 300 ile 350 Ytl arasında fiyat istediler. Bir arkadaşım DURO lastiklerinden bahsedince araştırdım ve deseni de çok hoşuma giden HF_918 modelini buldum. Ama bir türlü temin edemedim. İnternetten bu lastiklerin Türkiye Distribütörü Konar A.Ş'ye ulaştım. Konar AŞ.den Ümit Bey sağolsun çok ilgilendi ve lastikleri çifti 106 YTL'ye temin ettim. Ancak hala lastik hakkında tereddütlerim vardı. Lastikleri takıp bir süre denedikten sonra Pirelli lastikleri ile bu kadar zaman işkence çektiğimi gördüm. Harika bir yol tutuşu ve dengesi var.
Bu fiyata bu lastikleri görünce lastik değiştirmeyi düşünen arkadaşlara bilgi vermek istedim.