Duro lastik aldım. Harika!!!

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Twister kullananlar iyi bilir orjinal Pirelli lastikleri çok sert olduğu için yola tutunmakta zorlanır hem frende hemde kalkışta kayar. Benimde orjinal lastiklerim dişleri iyi olmasına rağmen 2004 model olduğundan artık iyice özelliğini kaybedince değiştirmeye karar verdim.
Lastiklerin yol tutuşundan çok şikayetçi olduğum için kaliteli bir lastik almak istedim ancak, Pirelli ve metzeller'i araştırdım 300 ile 350 Ytl arasında fiyat istediler. Bir arkadaşım DURO lastiklerinden bahsedince araştırdım ve deseni de çok hoşuma giden HF_918 modelini buldum. Ama bir türlü temin edemedim. İnternetten bu lastiklerin Türkiye Distribütörü Konar A.Ş'ye ulaştım. Konar AŞ.den Ümit Bey sağolsun çok ilgilendi ve lastikleri çifti 106 YTL'ye temin ettim. Ancak hala lastik hakkında tereddütlerim vardı. Lastikleri takıp bir süre denedikten sonra Pirelli lastikleri ile bu kadar zaman işkence çektiğimi gördüm. Harika bir yol tutuşu ve dengesi var.
Bu fiyata bu lastikleri görünce lastik değiştirmeyi düşünen arkadaşlara bilgi vermek istedim.
HF-918_1.jpg
İŞTE ALDIĞIM LASTİK.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Falcon a da olur mu bu lastik? Numarasından uygun olanını bulabilir miyim?
Güvenlimiymiş peki?
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
tavisyelerin için teşekkürler aklımızda olsun tecrübeler her zaman istatistikten daha iyidir
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
duro lastiklerini bende duymuştum gerçekten kaliteli lastik üretimi yapılıyormuş.
hayırlı olsun
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
duro marka lastikler çok iyi lastiklerdir. kauçuk çok yumuşak yola iyi tutunuyor yanlız tek problem yumuşak olduğundan çabuk bitmesi,aşınması .
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı olsun benim motorunda orjinal lastikleri duro ama memnun olmayanlar var.benim bi sorun yok lastikten..tabiki bunun iyisi var kötüsü var:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ümit beyle fuarda uzunca bir süre sohbet etme imkanım olmuştu,iyi bir insan ve iyi bir esnaf olduğu izlenimini edindindim.scooter lastiklerini incelemiştim fiatlar 8 usd den başlıyor bana fiatlar çok komik rakamlar gibi görünmüştü.fiat konusunda kimsenin şüphesi olmasın.size sadece lastiği incelemek kalıyor.bildiğim kadarıyla konar direkt satış yapmıyor. bakırköy bayii telefonu 0212 572 79 99 mehmet karabaş
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Benim GS 500 e aldım harika 100 lira ön arka çifti.Çabuk bitse ne olur ömrü kısa olsa ne olur UCUZ YAHU UCUZ:cherry: .
Hemde yolu harika yatışı ıslağı mükemmel.
Daha ne isteyeyim bir lastikten (buldum plazma ısteyeyim:queen: )
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Benim GS 500 e aldım harika 100 lira ön arka çifti.Çabuk bitse ne olur ömrü kısa olsa ne olur UCUZ YAHU UCUZ:cherry: .
Hemde yolu harika yatışı ıslağı mükemmel.
Daha ne isteyeyim bir lastikten (buldum plazma ısteyeyim:queen: )
ümit bey sizi de unutmamış,satış prensiplerine rağmen size lastikleri gönderdiğini belirtmişti,+ ümit beyin motosiklet.net üyelerine karşı sempatisi var.:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
cbf150 lerde de standart lastik duro ancak arkadaşların hiçbiri memnun değil durolardan.aşırı kayma olduğunu söylüyorlar.
hatta gingeri hatırlarsanız o parasız zamanına bile denk gelmesine rağmen ne yapıp edip pirelli lastik aldı 140 ytl ye(ön+arka)
şimdi çok memnun
duro kullanırken kaç defa kaydım diyordu
şimdi iyiki pirelli almışım diyor, yola resmen duroya göre yapışıyor diyor
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun lastiklerin .. konar firmasıyla bende görüştüm ve bayilerinin listesini istedim sanırım doğal bir istek mail adresimi verdim cevap gelmedi sitelerinden iletişim bölümüne tekrar yazdım yine cevap yok dun bi daha yazdım yine cevap yok lastiklerinin kalitesini bilemem ama konar firması benim için çok kötü bir firma ilgilenmedikleri için adam yerine koymadıkları için bir mail atmak neden bu kadar zor olabiliyo anlayamadım bende düşüncelerimi belirteyim istedim olurya lastikleri alırda yarın bi problem yaşarsanız şaşırmayın diye ben güvenmiyorum bu firmaya açıkcası...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
önceki motorumun arka tekerinin yol tutuşunu beğenmeyip duro almıştım. hiç fena lastik değil. 7000 km yapmıştım pek aşınmamıştı.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
önceki motorumun arka tekerinin yol tutuşunu beğenmeyip duro almıştım. hiç fena lastik değil. 7000 km yapmıştım pek aşınmamıştı.
kardeş aslına bakarsan duro da naylon .memnun olmayan arkadaşlar acaba doğru lastik aldıklarından eminmi? sadece ebatla bitmiyor iş,yapabileceği son hız veya kaç kat olduğuda önemli
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Zaten butun lastikler naylon kauçuk dop yağı silisyum karbon vs malzemelerle hazırlanır önemli olan kullanım şartlarına uygun karışımların hazırlanması.
Tamamen kauçuktan lastik olmaz.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
hayırlı olsun lastiklerin .. konar firmasıyla bende görüştüm ve bayilerinin listesini istedim sanırım doğal bir istek mail adresimi verdim cevap gelmedi sitelerinden iletişim bölümüne tekrar yazdım yine cevap yok dun bi daha yazdım yine cevap yok lastiklerinin kalitesini bilemem ama konar firması benim için çok kötü bir firma ilgilenmedikleri için adam yerine koymadıkları için bir mail atmak neden bu kadar zor olabiliyo anlayamadım bende düşüncelerimi belirteyim istedim olurya lastikleri alırda yarın bi problem yaşarsanız şaşırmayın diye ben güvenmiyorum bu firmaya açıkcası...

Sevgili swort; söylediklerinin aksine Bende Konar'ın özellikle ilgisinden memnun kaldım. Bırakın mail göndermeyi beni telefonla arayıp bilgi verdiler.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senin adına sevindim ilgilendikleri için demekki telefonda görüşürken hoşuna gitmedi benim uslubum konuşmam veya ne bilim bişey hoşlarına gitmedide bu yuzdenmi ilgilenmediler bilmiyorum ama bir mail atmaları yeterliydi telefon feln derdinde değilim sadece bayi listesi bana en yakın bayilerden kendi sitelerinde yok bari buna ilgi gösterseler ben yana döne lastik arıyoyum metzeller veya bu kategorideki bi lastik alacak durumum yok ve luzumsuz geliyo bana çok pahalı motoru satıp araba kullanmak daha mantıklı yazık ya çin malı bir motor kullanıyorum orjinal lastikleriyle yaklaşık 1 yıldır motor gidiyor ve ben karda yağmurda herturlu hava koşulunda kullandım ama artık ömrü bitti lastiklerin değiştirmek lazım ama sırf bu tarz hareketler yuzunden ya motoru bırakıcam yada en yaygın olanından alıcam kazıklanıcam nasıl bi seçenek anlamadım sırf ilgisizlik yuzunden...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst