- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
- Konu Yazar
- #21
Güzelim uyarın için saol da.
Daha önce söyleseydin ya.
Dünyanın en tehlikeli olan bu yoluna, artık turistik gezi düzenliyor, Türk Motosikletçileri.
Bu kadar tehlikeli olduğunu bilsek!???.....:cherry:
![]()
Burası inişin bittiği yer.
![]()
Burası da zirvesidir. Dünyanın her yerinden akın akın motosikletçiler gelir.
Tabii gitmeye meraklıysanız karnınızı önceden doyurun.
Benden söylemesi.
Üç kuruşluk sandwich e 5 euro bayılmak zorunda kalabilirsiniz.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bitmedi
Türk motosikletçilerinin fotoğraf makinalarından çıkan görüntü, gazete görüntülerinden her zaman üstündür.
(Bir Türk Dolomoti'lerde 1000 kaplan gücündedir derler)
![]()
İşte Türk motosikletçisi bu kadar uzaktan bile belli oluyor.:mrgreen:
![]()
Motoguzzi bir modeline bu virajların adını vermişti.
Oldukça hoş bir motosiklettir.
![]()
![]()
![]()
Bu akşamlık bu kadar yeter.
Dünyanın en tehlikeli yolları sıralamasına girmeyi başaran diğer yollardaki Türk Motosikletçilerini yazı dizisi olarak bir ara yayınlarız.
Eğer tehlikeli bir yol varsa.
O yola girecek manyak bir Türk mutlaka vardır.
Bunu sakın unutmayın.![]()
o zaman bi çıkartma biz MT olarak yapsak abi oraya =)) hem ne sandvici mangal yakarız biz :queen::queen: