Dünyanın En Pahalı Benzini Benim Aracımda T-shirt Satışı

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
benzinmz2.jpg


T-shirt lacivert renk olup arka kısmında yukarıdaki tasarım vardır.

Ön kısmında ise göğüs cebi kısmında sadece yukardaki tasarımda yazan www.motosiklet.net yazmaktadır.

Resimdeki tasarımda yazılar türkçe karakter değildir fakat tişörtde türkçe karakterdir.

Sınırlı sayıdadır.

1 , 2 , 3 beden ölçüleri vardır.

Fiyatı 10 TL + kargo bedelidir.

Özel Mesaj dan sipariş verebilirsiniz.

dsc04377i.jpg


Resim için ozan_bursa ya teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yine voliyi vurcanız....:pşeffaf yönetim isterim..maliyeti kaç kuruş bunların...boyası çıkarsa tükkanını başına yığarım Olcay..:pbedava verirseniz susarım ses etmem...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yine voliyi vurcanız....:pşeffaf yönetim isterim..maliyeti kaç kuruş bunların...boyası çıkarsa tükkanını başına yığarım Olcay..:pbedava verirseniz susarım ses etmem...

kapatma tezgahın önünü
ayu bedeni yok bunların
yörüüüüü
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bunların yollarda gözükmesi milletin psikolojisini bozmasa bende ne olimm
en kazık benzin bende diye tartışmaya kavgalara sebeb olur üstlerini başlarını
yırtarlar olan t-şhirtlere olur kazık benzinler daha da kazıklanır yuvarlanır gideriz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 PM ----------

kapatma tezgahın önünü
ayu bedeni yok bunların
yörüüüüü

Kankama ayuu bedeni yok ama ona özel Panda Beden ayarlamışlar :p:p:p
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
bi başka krizi fırsata çevirme işi

Evet, 7 tl ye mal olan tişörtü 50 tl ye satıyoruz ya bu yüzden buna fırsat diyebilirsiniz.

Halbuki bedavaya kargoya versek, hatta kargo parasını bile biz ödesek ne güzel olurdu dimi?

Kahretsin ama işte fırsatcıyız :)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
üstad reflektif yelek olsa daha işe yarar olmaz mı ?
tişörtü göstereceğiz diye montsuz binmeyelim motora.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

Slm arkadaslar en pahalı benzın satılan ulkelerı sıralayabılırmısınız_?
Aman tayıp duymasın:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
48
Evet, 7 tl ye mal olan tişörtü 50 tl ye satıyoruz ya bu yüzden buna fırsat diyebilirsiniz.

Halbuki bedavaya kargoya versek, hatta kargo parasını bile biz ödesek ne güzel olurdu dimi?

Kahretsin ama işte fırsatcıyız :)

uzatmaya niyetim yok ama;

çoğu kişinin eli mause tutuyo. madem fırsatçı değisiniz verin burdan kalıp öçülerini bedenlerin, giyecek olanda kendi bedenine göre kalıbı 5tl lik beyaz tişörtlere bastırsın. yada 5tl deyin anlayalım.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
uzatmaya niyetim yok ama;

çoğu kişinin eli mause tutuyo. madem fırsatçı değisiniz verin burdan kalıp öçülerini bedenlerin, giyecek olanda kendi bedenine göre kalıbı 5tl lik beyaz tişörtlere bastırsın. yada 5tl deyin anlayalım.

Anlamadım ki ben senin ne istediğini, kalıbı 5 tl lik tişört ne demek? Kalıbını verin ne demek?

Ahanda tasarım yukarda resimde var, biz bu tasarım bize aittir illaki bizden satın alacaksınız mı dedik?

Kendi imkanı olan gitsin tasarımı ister beyaza ister mor tişörte bastırsın, karışmayız ki.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzatmaya niyetim yok ama;

çoğu kişinin eli mause tutuyo. madem fırsatçı değisiniz verin burdan kalıp öçülerini bedenlerin, giyecek olanda kendi bedenine göre kalıbı 5tl lik beyaz tişörtlere bastırsın. yada 5tl deyin anlayalım.

anlamadığım bişey var. dışarıda düz tshirtleri 10 liraya satıyolar. yöneticiler kalıp çıkarıyor uğraşıyorlar 7 lira maliyetle yapıyolar ve satıyolar. işine gelen alır gelmeyen almaz. ha 3 liramı ne oluyor onuda forum toplantılarına katılırsan görürsün ne oluyor.
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Bence süper bi şey eğer Mt T-shirtleri tasarımında olacaksa daha süper
10 ytl nedir yaw lafını etmek bile ayıp 3.03 lt benzin yapar

Tek bi şey var yanlız moderatörümüzün imzasındaki detayla benzinin
bu fiyatlara gelmesinin arasında dramatik bi orantı var :cherry:

İşlerine gelmediğinde Demokrasi'nin milletimize fazla geldiğini söyleyen ve işlerine gelmeyen sonuçları gördüklerinde Aziz Nesin'in o saçma istatistiğini tekrarlayan ahmaklara ;
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
48
ben görüşümü bildirdim. :bounce:


Bence süper bi şey eğer Mt T-shirtleri tasarımında olacaksa daha süper
10 ytl nedir yaw lafını etmek bile ayıp 3.03 lt benzin yapar

parayla imanın kimde olduğu beli olmaz.

kimseyede al ama demedik, kim ne yaparsa yapsın................
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
orjinal fotorafı varmı tshirt ün. mor biraz kafamı karıştırdı siyaha daha yakışmazmı bu tasarım eyong ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst