Dünyanın en hızlı motorunu bilen varmı!!!!

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
cok emin değilim, hatta modelin adını da bilmiyorum. sadece bildiğim mv agusta'nın v8 motoru kullanıp ccsi en yüksek cooper motoru ürettiği. ccsinin kaç olduğundan hiç emin değilim, ama hayabusadan kat kat yüksek olduğunu biliyorum. tabi copper olduğunu düşünerek hayabusa kadar hız yapar mı bilemiyorum. tek bildiğim en büyük motosiklet olduğu... (ben copper sevmiyorum bu arada)
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
tabi bu arada chopper yazmaya calışıp nasıl üç kez hyi yuttum bilemiyorum. tarakyalı mı neyim? :)
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
beto_977' Alıntı:
440 yaptım diyor ya mavi arkadaşımız vay bee
kaba hesapla saniyede 122 metre yol alıyor.
Ne hayabusaymış beee 1800 valla suzukinin bile böyle bir motordan haberi yok.
İnternet sitesinde uluslar arası sitede böyle modeli yok.

Onun gözler biraz şehla olmuş. 40 ı 440 görmüş...... :pale: :pale:

Aman yavaş git maviiiii....... ses hızını felan aşarsın allah muhafaza :pr: :pr:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
73
arkadaşlar şu an kesin olarak bişi varki dünyanın en hızlı motoru 499 bg ile hayabusa rıde 2.Bu ne dir diyen olmasın ciddi anlamda 499 beygir.Fakat yaptığı sürat bilinmiyor.Daha doğrusu max hız yapabileceğiniz kadar bişey diyoor.bende videosu var isteyene hotmailden atarım:))
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
Yaw Şu topiği baştan sona okuyun bir n'olur...Bunlarin hepsi yazıldı söylendi...Rölantide dönüoruzz...MOD larrr size sesleniorummm...BOŞA DÖNÜYORUZZZZZ....
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
6
tüm arkadaşlara selamlar,saygılar

merhaba,yaşım 59.çok eski motorculardanım 1965-1985 yılları arasında motor kullandım,o zaman oto ehliyetiyle kullanabiliyorduk.sırasıyla trıump,horex,indian ve en son R 49 bmw kullandım.uzun zamandan beri kullanmıyorum.bu yaşımda bir tane almaya karar verdim.fuara gittim,markalar çok güzel ama o orandada pahalı,diğer çeşitler markaları farklı ama modeller neredeyse aynı.çok az farklılıkları var.sizlerden ricam orada tek beğendiğim model olan regal motorsikletler hakkındaki düşünceleriniz.beni aydınlatırsanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
13
dünyanın en hızlı motosikletini keşfedebilmek dünyanın en zor işlerinden biridir arkadaşlar..
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
13
olurmu be yaa dünyanın en hızlı motosikleti peugeot (pejo) 103. wallahi bu son derece tehlikeli canavarların üzerinde nası duruyolar hayret ötesi.:queen:
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
modifiyesiz fabrikadan orjinal olarak dünyanın en performanslı ve hızlı motoru


BENİM YARATIK DİYE İSİMLENDİRDİĞİ MOTOR ŞUDUR

D U C A T I 999
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
geçenlerde profesyonel motor yarışcısı bir abimle konuşmamda, hayabusa sının 280 kadranı olduğunu ama 280 den sonra devam ettiğini sölemişti 360-380 den falan bahsetti inanamadım ...
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
14
arkadaşlar rolls royce motorlu motosikletin 320 hp olduğu yazıyor birde 500 hp lik bi hayabusa vardı bahsettiğiniz bende videosunu izledim yandaki motosiklette ibre 298 gösterirken tek tekerle geçiyordu hayabusa bu kadar güç 500-320 farkıyla (tabi 500 hp gerçekse) hayabusa rolls royce yi geçer herhalde zzr 1400 nasıl oda bu kıyaslamaya girebilirmi merak ediyorum
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
yaw viper motorlu motosiklet dediğiniz dodge tomahawk 630 km teorik hızı hesaplanan fakat yola cıkıp herhagi bir virajı alamayacak olan bir konsept
böyle karşılaştırmalara koyulması yanlış...bence...
Çünkü aletin gidonunun max.yaptığı açı 17 derece mi ne...yane en uzun tırla aynı dönüş çapı var sdfsfsd :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
dünyanın en hızlı motoru mtt y2k. discovery channel da gösterdi. hatta jet uçağı ile yarış yaptı ve çok az bir farkla yendi :cat:

buda resimi:
Y2K.jpg

Y2K-helico-B.jpg
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
114
mavi_r1' Alıntı:
arkadaslar bence hayabusa 1800 u gormedınız bılıyorum turkıyeye 1300cc ustu gırısı yaska ama ya bavulda orjınal turbosunu getırırsen su anda elımızde bır tane var ama trafıge cıkarken sorun yasıypruzz cunku yavas gıtmek bıraz sorun oluyor motor sabıt gazda bıle hızlanıyorr sıze turbo kıtın ve takılmıs motorun resımlerını gostereyım ha bu arada motorla mersın otobanında 440 gordum ama bır daha denemeye cesaret edemedım cunku yolu gormek ımkansız kask camının kırılacagını hısettım.. hım denedımde malesef sıze fotolarını gosteremıyorum cunku kapasıtesı bırtaz fazla ama msn me gelen arkadaslara gosterebılrım..
KÜLLİ YALAN . . !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst