Dünyanın en hızlı motorunu bilen varmı!!!!

Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
80
bencede elınt arkadasımız haklı en hızlı serı uretım motoru mtt (y2k) bende bı kanalda ıleıstım bunu
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
dünyanın en hızlı motoru şuan uyuyor arkadaşlar dün akşam çok çalışmış maalesef.............:queen:
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
14
ELINT çok teşekkür ederim çok güzel bi video ben 400 ün hikaye olduğunu düşünmüştüm 350 gibi bi hız yaptığını tahmin ediyodum inandım ki gerçekten 400 yapabilir ama pilot lazım tabi 400 yapmak için tekrar teşekkür ederim
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu nsl?

Kesin bi cvb vermek zor bu soruda markalar değil şahıs motorları oynar.ok?
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
selam arkadaslar

seri motorsiklet olarak, yani fabrikadan cikdigi gibi, modife edilmemis sekilde en hiizli sokakmotorsikleti suzuki hayabusa, sanirim saatde 340 km filan yapiyor.

bence son surat degilde o surata gidilissekli daha onemli ;)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
JaNTi' Alıntı:
Fabrika çıkışı verileri göz önünde tutarsak Dünyanın en hızlı seri üretim motoru Dodge Tomahawk'dir.Kendisi 8277 cc - 500 hp güç e sahip olup 482 km hız a ulaşmaktadır
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=20272
onu Helikopter MotorLu Marine Turbine Technologies Y2k Superbike izlemektedir.320 hp olup 402 km hız yapabilmektedir
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=20021


emmim, caktirmada

Model: Dodge Tomahawk
Year: 2003
Category: Prototype / concept model

bu ilk verdigin linkden alinti, kategoriyi goruyosun dimi? prototype yaziyo, yani hic daha üretime gecmis o canavar... ;)

senin benim bindigi motorlarda hayabusa en hizlisi..

selam ile

amil
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
213
abi saçmalaşmayın 52000devirli 300beygirlik aleti bilmiyiomusuz...forumlarda yazıyo helikopter motorlu olan ama o biraz ekstrem sen yolda gördüklerimiz arasından diyosan r1 tabiki kilo ve beygir olarak karşılaştırın hepsinin eline verir...tek rakibi kawasaki zx-10r
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
213
janti senin dediin alet bi prototip yani test aracı biz piyasadakilerden bahsediyoruz...tuningli bitane hayabusa var 700beygirlik ama fabrika çıkışlılardan konuştuğumuz bahsetmiycektim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst