Dünya viraj rekoru!

Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
329
orada olay bünyeyi o şekle sokabilmekte....
Nadya Komaneci gibi ayrılmış adam.
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
valla ben bi an sol eli yerde sandım dikkatli bakınca öyle olmadığını gördüm sahi bu adam nereye bakıyo öyle yani bu bakışı bana Ray Charlesi anımsatıyor:queen:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Aha geçende bu adamın düşmeme ihtimali ne diye sorduğum fotoğraf.Demek düşmemiş:cyclopsan
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Şike var :p Ayağıyla yere baskı yaparak düşmeyi önlüyor :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
dikkat edin arkadaşlar adam ayağını düz uzatmış kırık bir şekilde değil dizi :)
ayağı koyup düzeltmiştir kendini :D
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Eurosport'da bunların yarışlarını izliyorum da, çok ustalar canım... Yani MotoGP filan halt etsin. Motor sürmek diye ben buna derim...
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Fızık kurallarına aykırı gıbı geldı ama :p adam becermış helal olsun ustaya :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
102
bu da benim çok sevdiğim bir başka supermoto fotoğrafı



düşmedi diye de ekliyim.. :)
 
Katılım
27 Ara 2006
Mesajlar
39
Adamın topuğundan dumanlar çıkıyor dikkatli bakınca.

Nadia benzetimi süper olmuş. Çok güldüm. Süper olmuş. Hehehe.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
helal olsun güzel yatırmışta o nasıl bir lastiktir ya kaymamış o lastiğin yanakları zaten motoru kaydıran ama heralde bu motorda lastik yanağı die birşey yokki okadar yatmış helal olsun :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
"and he didn't crash" diyor haberde. yani kaza yapmamış yani düşmemiş yani o açıda yatarken geri kalkmış. yuh.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst