dünya bunlara biniyor..

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
106
bende beyaz ve en alt resimde laciverti sevdim

hayel buysa hayabusa;)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Son resimdeki sari motorun kafa grenaji cok hos. Ducati ise agzimi sulandirdi:)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Bizde bunu alırsın binersin bizde insanız sonuçta ama...buna binene de devlet ne biner he onu da düşünmek gerek.
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
163
Hayabusa hakikatten de canavar.Yanlız şu LPG ye kafam takıldı merak ettim ya.:silent:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ss ve rr birbirinden güzelmiş :cat:, diğerleri benim tarzım değil :p
emeğine sağlık :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
aga bunlar ne yaw vergi ve trafik uygulamamız biraz esnek olsa bizdede böyle şeyler olur ama nerdeee

ama genede en üsteki hoşuma giti :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
26
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kızlarrrrrrrrr canlarım benim ne o fotolar öyle gelin tanışalım.Sizi motora bindireyim para var huzur var:queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
7
O kız olan resimlerin anlatmak istediği birşey var. oda şu. Motoru olana itina ile verilir.. anlıyan anladı:queen::queen:
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
Kanuni kesin aygazlı model çıkarır artık. :queen: Köpekbalığı solungacı gibi kafa grenajlı model gerçekten bi harika duruyor. :cat: Paylaşım için teşekkürler. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
26
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu kızların mail adreslerini bilen varmı yaw varsa versinde sevaba girsin:queen::queen::queen::queen::queen:Yavrularım benim hepiniz gelin:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
motorlar sahiplerinde kalsın ben kızları alim :joker::joker: ::xtongue:::xtongue:::evil::::evil::
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
motorlar sahiplerinde kalsın ben kızları alim :joker::joker: ::xtongue:::xtongue:::evil::::evil::

sen hiç konusma murat abi gorende keeway sl 150ye biniyo sancak ben kıcıkırık çinliyle bile caddebostanı altını ustune getirdim kız konusunda ver motoru odunc bak ne oluyo hehehhe :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst