dünya bunlara biniyor..

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
-evet evet resimlerle inanılmaza bakmaya nedersiniz...






















 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
seneye gelir TR'ye merak etmeyinn:queen: LPG'li Hayabusa en çok tercih edilen olucağından hiç şüphem yok:p
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
vallah hocam onlarda bızım gıbı vergı versın ozmn bınerlermı

ama en ustekı guzel dı :wiinkk:
 
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
9
ıkıncı sıradakı super sportun arka jant :):)nerde dusmus..yada bır cammı var orada
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
binerler tabi benzin ucuz vergi yok. böle konular olunca karamsarlığa gömülüyorum resmen ağlayasım geliyor :salut: bütün bu olumsuzluklara rağmen (yeni aldığım 2.motor) motoruma bineceğim. he nolur? günde 70-80 km gezeceğime 40-50 km gezerim :) ya da alternatif olarak sırf gaza asılmak için 15 liralık benzin alacağıma tın-tın gezmek tadını çıkarmak için 10 ytl alırım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sondan 2 inci balık yüzgeçli siyah motor güzelmiş..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bizde de O kadar Para olsa biz de binerdik :)

Verdiler de mi almadık :cyclopsan
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
BU HAYABUSA BENİ ÖLDÜRECEK YAAA DELİ Bİ MOTOR:...... Teşekkürler Resimler için
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne var bunda. Bizde de vergi mükellefine,dar gelirliye biniliyor.
Üstelik bizde binilenler daha cefakar.:pr::silent::pr::silent:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
88
bu motorlar dünyada kalsın abicim Türkiye'ye gelmesin almayalım biz çok yakar parçası pahalıdır uğraşılmaz ama bikinisiz hanımefendilere km biniyosa weya binmiyosa ben hawada kaparım :D:D:D onlar gelsin onlar geldin
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
144
Resimler için çok saol güzel paylaşım:cat:Yalnız bişey sorcam 4. resimde kafa granajı Hayabusanın kafa granajı mı:silent:
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
en üstteki beyaz hayabusayı beğendim sadece.ötekiler çok gösterişli binilmez onlara bee
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst