binerler tabi benzin ucuz vergi yok. böle konular olunca karamsarlığa gömülüyorum resmen ağlayasım geliyor :salut: bütün bu olumsuzluklara rağmen (yeni aldığım 2.motor) motoruma bineceğim. he nolur? günde 70-80 km gezeceğime 40-50 km gezerim

ya da alternatif olarak sırf gaza asılmak için 15 liralık benzin alacağıma tın-tın gezmek tadını çıkarmak için 10 ytl alırım
