Dunlop Lastik ve Stebel marka havalı korna aldım !

Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
hayırlı olsun kazasız sürüşler stebel kornanın sei nasıl çıkıyo acaba merak ettim :):):)
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
27
ne denir ki hayırlı olsun darısı olmayanların başına içinde bana inşallah amiiiiiinnnnnnn:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst