Dunlop Lastik ve Stebel marka havalı korna aldım !

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Bugün Sirkecide Özen motordan Dunlop Sportmax D220 ST 160/60 ZR17 M/C (69W) 180 Euro ya aldım Advantage karta 5 taksit vade farksız

Aslında Sportmax Qualifier aynı ölçülerde alacaktım yoktu

Vatan cad. good year bayiisine taktırdım 30 ytl takım ücreti

Aksaraydan da stebel kornayı 35 ytl'ye aldım mah.de çaldım herkes cama pencereye çıktı ne oluyo diye :queen: :queen: :queen:





Shot with N73 at 2007-08-18


Shot with N73 at 2007-08-18


Shot with N73 at 2007-08-18


Shot with N73 at 2007-08-18
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlı günlerde kullan dostum allah kaza bela vermesin

arkadaşım sen bu siteye hayırlı olsun bayırlı gitsin geçmiş olsun +1 yazmayamı geldin...bu ne ya...gereksiz mesajlar...git motur bişiy al kendine öle gel mekana...sen fasulyesin saymıyoz seni de hade get...:p:wiinkk:


güzel duruyo marten hoca...e lastiğin güzeldi senin...niye değiştirdinkine...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
korna işini iyi yapmışsın yalnız alıştıra alıştıra çal kalpten giden olmasın:mrgreen:

kışa doğru bende sağlam bi korna alayım malum araçların camları kapalı iken duymuyorlar
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
O havalı kornayı farkında degilken birisnin arkasından çalsan,çizgi filmlerdeki tavana yapışan kediler gibi olur muhakkak:queen:
Lastikelrde iyimiş
Hayrını göresin:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kardeş, bizim bir arkadaş kornayı aynı yere bağlatmıştı ama bir çukura girince korna yerinden oynamış ve ön mafsal arasına sıkışmıştı. köşede dönerken direksiyon kitledi ve düştü. acile ambülansla kaldırdık. aman deyim orayı bir daha gözden geçir. bu arada D220 ST 160/60 ZR17 M/C (69W) lastik sert mi, orta mı yoksa yumuşak mı? ben süper yumuşak lastik kullanmayı seviyorum da bilgi olarak söylüyorum. aslında lastik üzerindeki işaretler ile ilgili bi başlık buldum ama tatmin edici değildi. çünkü otomobil lastikleri hakkında bilgi veriyor. motosiklet lastik işaret ve anlamları hakkında bilgisi olan var mı????
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
arkadaşım sen bu siteye hayırlı olsun bayırlı gitsin geçmiş olsun +1 yazmayamı geldin...bu ne ya...gereksiz mesajlar...git motur bişiy al kendine öle gel mekana...sen fasulyesin saymıyoz seni de hade get...:p:wiinkk:


güzel duruyo marten hoca...e lastiğin güzeldi senin...niye değiştirdinkine...

acayip kayıyor mete_han abicim zaten bu kayması yüzünden bi sefer yan yattı motor boş yerde fren çalışması yapıyorum düşük hızda arka frene sert basıyorum teker kitleniyor 25-30 km hızda motor saga sola dogru kaçıyor zor kontrol ediliyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hayırlı olsun bende takmıştım cbf ye orjınal kornasını ben bile duymuyordum ,ama şimdi iki tane seger taktım valla isteyen kaçmasın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
acayip kayıyor mete_han abicim zaten bu kayması yüzünden bi sefer yan yattı motor boş yerde fren çalışması yapıyorum düşük hızda arka frene sert basıyorum teker kitleniyor 25-30 km hızda motor saga sola dogru kaçıyor zor kontrol ediliyor.

doğru ön destekli sıkıyorsundur umarım...yani fıfty fıfty şekli dimi...öle yaparsan kitlenme olmuyor...zaten kitleyene kadar asıldığına göre frenlere demeki toslayacaksın o nesneye...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arka lastik ebadımız 160 60 17 aynı , demek 180 avro hımmm :) desen d220 , sanırım er6n orjinal deki d221 di emin değilim, sportmax alabilseymişsin keşke :)
teşekkür
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
hayırlı olsun.. süper olmuş ikiside..:rendeer:

bu lastigin dişlileri çok hoşuma gitti.:) Scooter'lar için olanı var mı acaba? :silent:130-70-12.. varsa fiyatı nedir? havalı kornayı da bi yerlere saklasaydın polisler sıkıntı yaratabilir.. :farao: ayrıca bi tuş yaptırdın mı? normal korna-havalı korna diye.??:bounce:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
hayırlı olsun bende takmıştım cbf ye orjınal kornasını ben bile duymuyordum ,ama şimdi iki tane seger taktım valla isteyen kaçmasın

sagolasın cihan arkadasım

doğru ön destekli sıkıyorsundur umarım...yani fıfty fıfty şekli dimi...öle yaparsan kitlenme olmuyor...zaten kitleyene kadar asıldığına göre frenlere demeki toslayacaksın o nesneye...

ewet abi fifty fifty seklinde :rendeer: benim motoru patronun oglu düşürdü 3 hafta once hfc de bulabilirsin topigi arka tekeri kitlemesi yüzünden o yüzden bende lastigi degiştirme kararı aldım ne olur ne olmaz diye... shinko ile dunlop birmi yaw ?:queen:

hayırlı olsun.. süper olmuş ikiside..:rendeer:

bu lastigin dişlileri çok hoşuma gitti.:) Scooter'lar için olanı var mı acaba? :silent:130-70-12.. varsa fiyatı nedir? havalı kornayı da bi yerlere saklasaydın polisler sıkıntı yaratabilir.. :farao: ayrıca bi tuş yaptırdın mı? normal korna-havalı korna diye.??:bounce:

Sagol serhat arkadasım hayır ayrı korna yapmadım eski kornanın yerine bagladım scooter lastikleri var ama bu tip varmı yokmu bilmiyorum www.ozenmotor.com da bulabilirsin? istedigini
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
hayırlı olsun, korna akü olarak herhangi bir sorun çıkarttımı (hepimizin daha kolay fark edilmesi için gerekli bir korna =) )
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
havalı korna takmak nerden aklınıza gelir bilmiyorum ama inanın hiç hoş bişey diil...özellikle sokak aralarında çalınca cama çıkanlar sevgi mesajları göndermediklerine emin olabilirsiniz, hele birisi yolda yürürken arkasından havalı korna çalarsanız size hoş sözler söylemeyeceğine emin olun...
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
havalı korna takmak nerden aklınıza gelir bilmiyorum ama inanın hiç hoş bişey diil...özellikle sokak aralarında çalınca cama çıkanlar sevgi mesajları göndermediklerine emin olabilirsiniz, hele birisi yolda yürürken arkasından havalı korna çalarsanız size hoş sözler söylemeyeceğine emin olun...
Aynı kornadan ben de taktırdım.Gayet memnunum.Kornayı mahalle arasında hava atmak için değil trafikte farkedilebilmek için kullanmıyor muyuz???
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
benım moturum yok yanı mete abının deyısıne gore bende fasulyedenım ....ama moturumu alınca yanı fasulyelıkten vıkınca bı korna taktırırım artık :wiinkk:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst