Dün Motovizyona Gittim

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
öncelikle güzel bir secim yapmısın kazasız sürüsler hayırlı ugurlu olsun :)
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
Hayırlı ugurlu olsun insallah kazasız belasız :)

Motovizyondan aldım bende.. gercekten cok yardımcı oldular... kim ne derse desin motoru begendim ben arkadaş.. bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak ...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
arkadaşlar ben cok merak etım su motovizyonu ben motoru umranıyeden güçlü motordan aldım burdanda gayet memnunum ama motovizyonu ozellikle soneri merak ettim sırf merakımdan bahcelievlere gidicem en kotu kıyafet falan alırız.bide neden keeway cıler buluşmuyor bı yerde o kadar cok sl150 sahıbı varkı ve hızla artıyor.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
33
hayırlı olsun
arkadaşın dedığı gibi taksitler bitene kadar sıkılıp, başka motora bakma ihtıyacı düymasın umarım.
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
52
hayırlı olsun kardeşim,umarım hayal ettiğin rüzgar'ı tadarsın,kazasız belasız sürüşler cümlemize !
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
MotoVizyoN' Alıntı:
Stratejİİ
Superlight 'in Şİmdİden Hayirli Olsun Sana........saygilarimizla

Soner bey saol teşekkür ederim. laf aramızda :queen:
cumaya kadar bitiriyoruz inşallah

arkadaşlar çok saolun. Bu siteye ilk üye olduğumdan beri neredeyse her gün işim elverdiğince bağlanıyor ve yazılanları okumaya çalışıyorum. herkes biliyor bilmesine de vurgulamadan geçemeyeceğim. bu Aile gerçekten büyük bir aile ve aranızda olmaktan büyük mutluluk duyuyorum.
kazasız sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst