Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün gece altınoluk'tan akçaya giderken evime 150mt kala kasislerin kenrından geçeyim dedim, kenardaki çamuru görmedim, birdenbire kaydım düştüm, dizim çizildi biraz bende fazla birşey yoktu, motorumada birşey olmadı allahtan, ama arkadaşlar koruma demiri olmasaydı, motorumun yan tarafı komple kırılacaktı, koruma demiri yamuldu , çok faydası var :cat: