dün gece motordan düştüm

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün gece altınoluk'tan akçaya giderken evime 150mt kala kasislerin kenrından geçeyim dedim, kenardaki çamuru görmedim, birdenbire kaydım düştüm, dizim çizildi biraz bende fazla birşey yoktu, motorumada birşey olmadı allahtan, ama arkadaşlar koruma demiri olmasaydı, motorumun yan tarafı komple kırılacaktı, koruma demiri yamuldu , çok faydası var :cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
cok gecmış olsun,
ama hızlı gırmışsın demekkı,
kenarlardan gecmeye calısırken veya dar durumlardan kurtulurken dikkatlı olmalısın,
çamur olmasada çukur dahı olsa teker kayar,
Aman Dikkat...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
geçmiş olsun ... dikkatli olmak lazım.. sonuçta iki teker sevdalısıyız...................
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
geçmiş olsun kardeşim, bende 2 kere düştüm ve sökmüş olduğum koruma demirini taktım :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş Olsun Kardeşim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok gecmış olsun,
ama hızlı gırmışsın demekkı,
kenarlardan gecmeye calısırken veya dar durumlardan kurtulurken dikkatlı olmalısın,
çamur olmasada çukur dahı olsa teker kayar,
Aman Dikkat...

aslında hızlıda girmedimi, her zaman geçtiğim yer ama nedense dün gece buraya yağmur yağdı çamur birikintisi olmuş , hiç anlayamadım :cat: şu koruma demiri olmasa motor mahvolacaktı, yalnız arkadaşlar bu motora bu koruma demiri biraz zayıf geliyor, yarın güçlendirme yapıcam , :cat:belki daha kalın borudan koruma demiri yaptırıcam :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst