Dün biz fransayı konuşurken olan oldu

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Hekimleri nasil denetleyecegiz ben orasini anlamadim.
Mesela bir hekim bana da idrar yollarimi temizlemek için ilaç yazsa, ben idrar yollarimin temiz olup olmadigini nasil anlayip da hekime itiraz edecegim.
Nasil olacak bu is?
Tahliye hortumunda kaçak varmi ona mi bakacaz?
Yoksa kaç metre uzaga isedigimizi ölçüp basinç degerlerini hesaplayip doktora aha da sana basinç degerleri, benim idrar yollarim tertemiz mi diyecegiz?
Niye böyle komik seyler yaziyorsunuz yahu?
Bak altima kaçirdim.:cherry:
abi adamları komplekse sokma hortum filan...heleki tahliye hortumu...töbe töbe.....:pl::queen::flower:

tabi hortumla olunca uzaklık metreyle ölçülüyor galiba..bide hortumumn ucunu sıkarsan mesafe 2 kat..

daa....şeherlerde bahçe yokki tahliye için..ayrıca hortumda.....
olan bi pisuar..onada hortum kalın ve basınçlı gelir....:joker::queen::flower:

erkek milleti değilmi..o kadar yazıda takıldığı noktaya bak...

aklıma geldi..galiba bu hortumu doktor kontrol edecek...uzaktan nasıl edecekse...:joker::wiinkk::thumleft::queen::pl:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
272
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne zaman Türkiye Türkiye olur?
Tasarıyı ortaya atan fikrin arabası havaya uçurulup öldürüldüğünde,Asalanın kurucularının ve eski üyelerinin tek tek yakalanıp ülkemizde yargılanması yada otel odalarında havaya uçurulmarıyla adam oluruz.
Çünkü İsrail denilen 3.5 milyon kişinin yaşadıgı ülke bunları yapıyor nazileri tek tek avlayıp öldürdüler kimseye bana onu ver demediler gidip yaptılar geldiler böyle ülke olunuyor ama biz Sömürgeyiz
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Ne zaman Türkiye Türkiye olur?
Tasarıyı ortaya atan fikrin arabası havaya uçurulup öldürüldüğünde,Asalanın kurucularının ve eski üyelerinin tek tek yakalanıp ülkemizde yargılanması yada otel odalarında havaya uçurulmarıyla adam oluruz.
Çünkü İsrail denilen 3.5 milyon kişinin yaşadıgı ülke bunları yapıyor nazileri tek tek avlayıp öldürdüler kimseye bana onu ver demediler gidip yaptılar geldiler böyle ülke olunuyor ama biz Sömürgeyiz

Kusura bakma da usta, anlayamadım... İsrail gibi bir ülke mi olmak istiyorsun? Gerçekten mi?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
bugün bir şehidimiz daha var.

diger tarafta terörist başı öcalan köpegine sayın diye hitap etmek suç olmaktan çıkarıldı. aslında bu yolu rte açmıştı

hatırlarsanız '' sayın öcalan diye hitap etmiş ve şehidimize kelle demişti.

ben diyecek söz bulamıyorum.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bu sağlık sistemi tamamen yalan oldu. Artık ilaçların üzerinde fiyat etiketi yok. Örneğin eczaneden parasını ödeyerek aldığımız ilaç varsayalım 20 TL.
Sonra sağlık ocağına gidiyoruz ve 3 TL muayene parası ve ilaç bedeli olarak %20 si 4 TL toplamda 7 TL ödüyoruz. Ancaaaaak devlet ilaç firmalarıyla tek ve en büyük alıcı olarak yaptığı iskonto anlaşmasıyla o ilaca 8-10 TL civarı ödüyor. Yani size % 20 si, şişik perakende fiyat hesaplanırken kendisi iskonto sayesinde neredeyse işi bedavaya getiriyor.
Bizlerde kendimizi karlı hissediyoruz, aynen marketlerde indirimli ürün promasyon ürün kupon vs gibi taktiklerle ütüldüğümüz gibi.
Aslında SGK primi kesilirken işveren payı, yaşlılık iş kazası malüliyet iş göremezkik vs vs vs prim kesiliyor ve bedava değil çatır çatır parasını ödemiş oluyoruz.
Devlet artık baba değil, Nuri ALÇO gibi Profesyonel olduğu için, gazozumuza ilaç atarken, bizimde orgazm olmamız için çaba gösteriyor.
Bizde o mutluluk içinde seçim zamanı sandıklara öpücük konduruyoruz.
Demekki neymiş sex yaparken karşılıklı mutluluk şartmış ve vatandaş daima pasif pozisyonda (argo deyimi ile alta yatan) olurmuş.:queen:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Yapımcılığını BSM'nin (Bağımsız Sinema Merkezi) üstlendiği, 100'den fazla oyuncunun yer aldığı ve Nisan ayında gösterime girmesi beklenen oldukça cesur bir film çekiliyor... Beklenen biraz iyimser oldu, umut edilen diyelim...

Yalnızca fragmanı bile çok şey söylüyor, çok cesurca söylüyor. Malum, bugünlerde dokunan yanıyor... Sanırım bizi, "V For Vendetta" tadında bir film bekliyor.

2023 - Vampirlerin Günü
[YT]5SB9-PTAmrw[/YT]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

Bu sağlık sistemi tamamen yalan oldu. Artık ilaçların üzerinde fiyat etiketi yok. Örneğin eczaneden parasını ödeyerek aldığımız ilaç varsayalım 20 TL.
Sonra sağlık ocağına gidiyoruz ve 3 TL muayene parası ve ilaç bedeli olarak %20 si 4 TL toplamda 7 TL ödüyoruz. Ancaaaaak devlet ilaç firmalarıyla tek ve en büyük alıcı olarak yaptığı iskonto anlaşmasıyla o ilaca 8-10 TL civarı ödüyor. Yani size % 20 si, şişik perakende fiyat hesaplanırken kendisi iskonto sayesinde neredeyse işi bedavaya getiriyor.
Bizlerde kendimizi karlı hissediyoruz, aynen marketlerde indirimli ürün promasyon ürün kupon vs gibi taktiklerle ütüldüğümüz gibi.
Aslında SGK primi kesilirken işveren payı, yaşlılık iş kazası malüliyet iş göremezkik vs vs vs prim kesiliyor ve bedava değil çatır çatır parasını ödemiş oluyoruz.
Devlet artık baba değil, Nuri ALÇO gibi Profesyonel olduğu için, gazozumuza ilaç atarken, bizimde orgazm olmamız için çaba gösteriyor.
Bizde o mutluluk içinde seçim zamanı sandıklara öpücük konduruyoruz.
Demekki neymiş sex yaparken karşılıklı mutluluk şartmış ve vatandaş daima pasif pozisyonda (argo deyimi ile alta yatan) olurmuş.:queen:

Ya usta, gazozumuza ilaç atıyorlar hadi anladıkta... Ulan, ilacın parasını da bizden almıyorlar mı, feci uyuz oluyorum yahu...
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
durmak yok soyguna devam... Sen domalansın çok düşünme...

Evet artık iyileşmek için gittiğimiz doktorlar bizi para makinası olarak görmeye başlayacak (zaten uzun bir süredir böyle görüyorlardı ya neyse) örneğin 2 ilaçla tedavi edilecek bir hastalıkda alakasız ilaçlarda reçeteye yazılacak belki bazıları işi biraz daha abartıp doktorlara muhtaç etmek için vücudun bi kısmını yaparken diğer kısmına büyük zararlar verecek ilaçlarda reçeteye dahil olamaz mı? Olabilir. Burası türkiye.

Zaten ilaç firmalarıyla anlaşarak iyi bir pay alıyorlar artık şimdi bi de bu çıktı ya örneğin gripsiniz a marka antibiyotik de b marka antibiyotikde aynı işi yapıyor ve doktor sana 2 antibiyotiğide yazıp bi gün birini diğer gün diğerini kullan gibi açıklamalara da kendimi hazırlamıyor değilim hani :p

Bakalım daha neler çıkacak...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ya usta, gazozumuza ilaç atıyorlar hadi anladıkta... Ulan, ilacın parasını da bizden almıyorlar mı, feci uyuz oluyorum yahu...

Allah iyiliğini versin emi, sen yine ilacın parasını senden aldıklarını bilip uyuz oluyorsun tamam anladık, ya diğerleri !!!!! çok şükür yarabbim, inadına...yetmez ama evet diyor.:p

Bu noktadan sonra bu milleti Allah bile zor islah eder.

Van depremi sonrasında bile birliğimiz 3 gün sürmedi.

Baştan dediğim gibi şemsiye girmiş gözün tedavisi mümkün değil.:pale:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Allah iyiliğini versin emi, sen yine ilacın parasını senden aldıklarını bilip uyuz oluyorsun tamam anladık, ya diğerleri !!!!! çok şükür yarabbim, inadına...yetmez ama evet diyor.:p

Bu noktadan sonra bu milleti Allah bile zor islah eder.

Van depremi sonrasında bile birliğimiz 3 gün sürmedi.

Baştan dediğim gibi şemsiye girmiş gözün tedavisi mümkün değil.:pale:[/QUOTE]

Şemsiye girmiş göz başka gireceklerede fazla tepki göstermez nasil olsa...:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Su hekimler idrar yollari için ilaç yazacagina,
idrak yollari için ilaç yazsa!
hani belki bir ise yarar.:cyclopsan
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Bugün akşama kadar bürakrasi ile cebelleştirdim koşuşturup durdum. Ne haberleri dinledim ne de pc yi açtım.Pc yi şimdi açtım ,hay açmaz olaydım.
Yüksek sesle küfür etmek istiyorum ama hanım hariç evde çoluk çombak herkes uyuyor,uyandırmayayım şimdi onları.
Ama sessizce şunu söyleyeceğim 25 yıla yakındır (gün olup boğazımızdan kesip) ödediğim bütün paralar haram olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Son on yılına bak dedigimde hep ''delikanlı hükümet '' diyenlere bir kez daha soruyorum.Hadi delikanlıysa elçiyi geçen on yıl içinde yaptıklarının tersine geri göndermesin ve kendisi bizzat boykot etsin.Aha buraya yazıyorum çoktan unutdular bile vekil zamları akıllarını başlarından aldı.Haram zıkkım olsun.Aldıkları maaşda gözüm var.Boğazlarında kalsın.Masada içki bulundurmamak ,örtünmek yada bütün ibadetleri yapmak kul u müslüman yapmaya yetmez .Kul hakkı yiyenden müslüman olmaz.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
55
Allah gözünüzü doyursun be! O zammı alsınlar büküp münasip yerlerine soksunlar.Hepsini andım teker teker!
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
TBMM Başkanlığı yapan ve emekli olan ve halen Meclis’te bulunan Bülent Arınç, Köksal Toptan ve Mehmet Ali Şahin, hem TBMM eski Başkanı hem de aktif milletvekili maaşı olarak 23 bin lira aylık alacakmış. :pr::pr:
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
139
temel boykotta çalışmıyor

yaptığı basın toplantısında bundan sonra hiçbir Fransızla aynı fıkrada yer almak istemediğini açıkladı!
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Neyseki Cemil Ciçek açiklama yapti da rahatladik.
Adamcagizlar dügünlere gittiklerinde yarim altin takamiyorlarmis!
Bu nedenle zamma ihtiyaçlari varmis.
Üzüldüm dogrusu durumlarina.
Bizim diger emekliler her dügünde burma bilezik takiyorlar ya!:pr:

Bu arada haberin medyada verilis sekli de enteresan.
Normalde birbirlerini yiyen milletvekilleri,konu kendi maaslari olunca kardes oluveriyorlar ve hep birlikte yasayi geçiriyorlar,
seklinde haber yapilmis.
Halbuki oylamaya baktigimizda mevzuya sadece Akpli vekillerin ve bir tane Chpli vekilin evet oyu verdigini, muhalefetin kalaninin hayir oyu kullandigini gôrüyoruz.
Buna pisligi siçratma çabasi desek daha uygun düsecek.:jocolor:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendi Ulusunu Soyan Bir Devlet. Uyuyan,uyumak zorunda bırakılan bir millet..

Bir insanı, ancak gerçekten uyuyorsa uyandırmak mümkündür. Ama, eğer uyumuyor da uyku taklidi yapıyorsa, dünyanın bütün gayretlerini sarfetseniz, nafiledir.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Geçenlerde bi haber okumuştum, ilk defa bütçe, fazla vermiş. Ekonomi tarihimizde varmıdır böyle bi şey. Sorarım size. Yakında attığımız adımdan kaldırımları aşındırma vergisi, soluduğumuz okjizenden de hayattayım, yaşıyorum vergisi alacaklar. İnanın hiç şaşırmam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst