- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,397
abi adamları komplekse sokma hortum filan...heleki tahliye hortumu...töbe töbe.....Hekimleri nasil denetleyecegiz ben orasini anlamadim.
Mesela bir hekim bana da idrar yollarimi temizlemek için ilaç yazsa, ben idrar yollarimin temiz olup olmadigini nasil anlayip da hekime itiraz edecegim.
Nasil olacak bu is?
Tahliye hortumunda kaçak varmi ona mi bakacaz?
Yoksa kaç metre uzaga isedigimizi ölçüp basinç degerlerini hesaplayip doktora aha da sana basinç degerleri, benim idrar yollarim tertemiz mi diyecegiz?
Niye böyle komik seyler yaziyorsunuz yahu?
Bak altima kaçirdim.:cherry:
tabi hortumla olunca uzaklık metreyle ölçülüyor galiba..bide hortumumn ucunu sıkarsan mesafe 2 kat..
daa....şeherlerde bahçe yokki tahliye için..ayrıca hortumda.....
olan bi pisuar..onada hortum kalın ve basınçlı gelir....:joker::queen::flower:
erkek milleti değilmi..o kadar yazıda takıldığı noktaya bak...
aklıma geldi..galiba bu hortumu doktor kontrol edecek...uzaktan nasıl edecekse...:joker::wiinkk::thumleft::queen: