- Katılım
- 10 Ocak 2016
- Mesajlar
- 1,819
Barışcım 150 cc "filan" diyoruz. Burda mesele motosiklete teşhis koymak değil düşük cc olduğunu göstermeye çalışmak. 100le ölüyorsa daha kötü zaten.yavhehe 100 cc cup bu
Barışcım 150 cc "filan" diyoruz. Burda mesele motosiklete teşhis koymak değil düşük cc olduğunu göstermeye çalışmak. 100le ölüyorsa daha kötü zaten.yavhehe 100 cc cup bu
Düşüncene katılıyorum. Allah rahmet eylesin, arkadaş vefat etmiş, çok irdelemenin gereği yok.Tabiki orasi oyle ama bunu bildigimiz halde kask ekipman kullanmadan motora binmek olmaz dimi sen tedbirini alacaksin taktir Allahtan
.....arkadaş vefat etmiş, çok irdelemenin gereği yok.....