- Katılım
- 1 Haz 2006
- Mesajlar
- 102
chocolateman' Alıntı:Ne güzel anlatmışsınız. Bu anlattığınız aksine inançsızlık değil, imanın şartlarındandır. Kaza ve kadere inanmak.
Tabiki 240 km şehir içinde sürat yapıp, kaderimde varsa ölmek demek inanç olmuyor. Hayatın her safhasında her işte tedbirini alır, gereğini yapar ve Allah'ın taktirine bırakırsın. Alanda O, verende O, O'ndan geldik yine O'na döneceğiz.
teşekkür ederim.
zaten inançlı da olsak inançsız da olsak aynı makul gerçeklerde anlaşabilmek, ahlaklı ve onurlu yaşayabilmek mümkün. :rendeer: