öncelikle, doğruyu söylemek gerekirse ben olayı tam anlayamadım.. o vefat eden amca, o enduronun mu sürücüsüydü? eğer öyleyse kime ya da neye çarpıp da kaza yapmış?
doğrusu bana daha çok, o enduro, muhtemelen karşıdan karşıya geçen o amcaya çarpmış gibi geldi..
ama yine de amcanın yakınlarına başsağlığı ve sabır dilerim.
eğer tahmin ettiğim üzere, motorcu arkadaşımız amcaya çarpmış ve ölümüne sebep olmuşsa ona da sabır dilerim, çünkü büyük vicdan azabı çekecektir muhtemelen. hele de kendisi suçsuzsa ve amca yola fırlamışsa. bu arada da hepinizden, böyle durumlara düşmemek ve genel olarak kazalara kurban gitmemek için makul hızlarda sürmenizi rica ederim.
son olarak, thread'de iki kişi, hastanede ölümle pençeleşen yakınlarını yazmış, bu kişilere de geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda sağlıklarına kavuşup yakınlarını sevindirirler.