Dün akşam saat 18,00 civarlarında bir hayat söndü :(

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
ALLAH rahmet etsin..ALLAH kalanlara sabir ihsan eylesin..dikkat,emniyet..lutfen....yolunuz fariniz acik olsun..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
271
allah rahmet eylesin ne diyim
2-3 saat önce işlerim için kartalda ışıklarda durdum
bende full koruma var bellik dizlik mont kask eldiven her neyse
yanıma bi motor geldi skooter kuçuk yaşlı bi adam kullanıyo 45-50 yaşlarında
önunede torununu almış 3 bilemedin 4 yaşında tutunamıyo bile
benim motoru görünce kıza bek ne güzel abinin motoru dedi kaskın vizörü açıktı
bende abi yaptığın iş doru mu allah aşkına hadi kendini düşünmüyosun çocuğu böle bindirme deyince ya şuraya gidiyorum zaten dedi
diyecek birşeyim kalmadı zaten tıkadı ağzıma lafı
gördüğüm zaman uyarmaya çalışıyorum özellikle çocuk taşıyanları
mumkunse siz de anlatın
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
hakanacan' Alıntı:
allah rahmet eylesin ne diyim
2-3 saat önce işlerim için kartalda ışıklarda durdum
bende full koruma var bellik dizlik mont kask eldiven her neyse
yanıma bi motor geldi skooter kuçuk yaşlı bi adam kullanıyo 45-50 yaşlarında
önunede torununu almış 3 bilemedin 4 yaşında tutunamıyo bile
benim motoru görünce kıza bek ne güzel abinin motoru dedi kaskın vizörü açıktı
bende abi yaptığın iş doru mu allah aşkına hadi kendini düşünmüyosun çocuğu böle bindirme deyince ya şuraya gidiyorum zaten dedi
diyecek birşeyim kalmadı zaten tıkadı ağzıma lafı
gördüğüm zaman uyarmaya çalışıyorum özellikle çocuk taşıyanları
mumkunse siz de anlatın
gecenlerde bakirköy civarinda 4 motor gezerken isiklarda yanimiza bi motor yanasti (50 yaslarinda bi amca) dediki:
ooooo gencler bende katiliyimsize nereye gidiyozzz....:)
benim cevabimsa su oldu:
amca sen önce bi kask takta bizim gibi genclere örnek ol ..

adam haklisin delikinli dedi ve gitti.

insanlari uyarmak bile yetmez aslinda. burunlarının önündeki kazalari göremedikten sonra neye yararki :silent:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
ALLAH rahmet eylesin ALLAH geride kalanlara sabır versin....



unutmayalım arkadaşlarr bu dünya kimseye kalmadı ,kalmazz.........:salut:
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah Rahmet eylesin. ve hepimize herşeyin hatta ölümünde hayırlısını nasip etsin.kalanlara sabır diliyorum.
neendir bilmem ama aklıma şu söz geldi birden.
GİTMEK İÇİN GELMEDİKMİ BU DÜNYA YA..................!

Sanırım ,biraz düşününce aslında yapılması ve yaşanması gereken okadar çok şey varki; gitmek için beklediğimiz o mekana dair....
ALLAH GİDENLERİNDE,KALANLARINDA ,HEPİMİZİNDE HAKKINDA HAYIRLI OLANI,GÜZEL OLANI NASİP ETSİN ARKADAŞLAR.
evet ölüm hak (yaratılan herşey mutlaka ölümü tadacak) ama lütfen herşeyde,her konuda çok dikkat arkadaşlar......hani güzel bir sözümüz varya; TEDBİR SİZDEN TAKDİR ALLAH DAN.....işte, sanırım bize hayatımızın her anında düşen tedbir konusundaki yapabileceklerimiz.....
HER ZAMAN TEDBİRLİ OLALIM.

TAM KORUMASIZ MOTORLARIMIZA BİNMEYELİM.......
duygulandım uzattım sanırım özür.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
Allahtan rahmet yakınlarına sabır diliyorum elimden başka birşey gelmiyor
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Allah bizleri böyle kötü manzaralarla karşılaştırmasın.Kolay değil.Allah geride kalanlarına sabır versin...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Allah rahmet eylesin söylenebilecek fazla birşey yok koruma+ dikkat bir motorcuda eksiksiz olması gereken şeyler. biz burda o amcamıza başımız sagolsun diyoz tamam ama bundan sonra böyle manzaralar görmek istemiyorsak kasksız montsuz motor kullananları uyaralım bazı arkadaşlar uyardıklarını yazmışlar onları tebrik ediyorum. bugün o amca yarın içimizden birisi lütfen birazdaha dikkat ve koruma(kask mont vs....) amca için yapabilecegimiz fazla bizşey yok ama geride kalanlar için yapılabilecek çok şey var:pale: :pale:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olur inşallah... Aslında düşündüğümüzde hergün pek çok kişi ölüyor ama biz bunu düşünmek istemiyoruz. Çünkü çlüm hep bize soğuk geliyor. Her ne kadar soğuk olsada onunla yaşamayı öğrenmek lazım. Allah, yaşamın hayırlısı olduğu gibi ölümünde hayırlısını nasip etsin...
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
97
Allah rahmet eylesin..

İnanıyorum ki, hepimize biçilmiş bir zaman var. Bu zamanın ne zaman dolacağı belli değil. Ama şunu da biliyorum ki, o zamana kadar da bize bahşedilen yaşam denen bu değerli hediyeyi en iyi şekilde korumamız lazım. Motorsiklet 2 teker üzerinde olduğundan ve denge gerektiren bir sistem olduğundan 4 tekerlilere göre çok daha tehlikeli bir aygıt. O yüzden pür dikkat olmamız lazım.

Herkese tekrar tekrar tavsiyem şudur: Kullanıdığınız motorsiklet kalitesiz veya kötü olabilir. Ama korunma malzemeleriniz, sadece yolun aşağısındaki bakkala dahi gidecek olsanız, her zaman tam, kaliteli ve güvenli olmalı. Kişisel koruma malzemeleriniz için kesenin ağzını açmaktan çekinmeyin. Kaskınız, dizlik ve dirseklikleriniz, korumalı montunuz, belliğiniz ve eldivenlerinizi HER ZAMAN takın.

Unutmayın, o korumaların tek sebebi, sizin en değerli hazinenizi korumak içindir...

Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Ölenlere Allah'tan rahmet,
yaralı ve hastalara Allh'tan acil şifalar dilerim.

Saymayı unuttuğum kadar çok ölüm tehlikesi geçirmiş ve şimdiye kadar en küçük bir kırık olayı bile yaşamamış biri ve pisipisine çok ağır neticelenen olaylarla karşılaşmış biri olarak.
Kaderci bir görüşe sahip olmamın üzerinden çook uzun yıllar geçti.
Mademki doğduk, hepimiz ölüceğiz. Ama şöyle ama böyle. Ve bunun nasıl olacağı hakkında herhangi bir tasarrufumuz olacağına da inanmıyorum.
Kaskımı sadece kanunlara uyan bir vatandaş olmak için takıyorum ve ehliyetimi de o çerçevede aldım. Bir tek bira bile içip direksiyon başına geçmememin de nedeni budur.
Cebim ve özgürlüğüm için kanunlara uyarım. Sağlığımı da kaderime bırakırım.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Bu sabah işe gelirken her zaman geçtiğim göbekten geçiyorum, sinyalimi verdim 50-60 km civarında süratim yol akışkan bir trafiğe sahip, önümde bisikletiyle bir amca, önce benim dönüş istikametime yöneldi, tam kesişme noktasında fikir değiştirdi karşıya geçmeye çalıştı, kurtarmaya çalıştım nafile, kaçış noktam kalmadı, ayağım bisikletin ön tekerine takıldı ben sendelemedim, ama amca yere düştü, bir poşet kayısı vardı direksiyonunda sere serpe yola uzandı. Korktum, gerçekten çok korktum. Hemen döndüm amca birşeyin varmı diye. Özürdilerim yavrum dalmışım yolu kontrol etmeyi unuttum dedi. Allahtan bir kaç hafif sıyrık vardı. Bindi bisikletine yoluna devam etti.

Ya o anda ben değilde bir otomobil, bir kamyon ya da otobüs olsaydı? Hiç şansı yoktu amcanın! Sıyıramasam bende orta refüjdeki tabelaya bindirecektim. Allah korudu beni ve onu!

Allah hepimize güzel ölümler nasip eylesin. Allah o amcaya da gani gani rahmet eylesin.
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
okram arkadaşım rica ederim, bu mesajımı kişisel olarak algılama. sen çok güzel kaskını takıp, korumalı ve dikkatli bir biçimde biniyorsun belli ki motora. ama yazdıkların beni bazı konularda düşündürttü ve aklıma gelenleri bu forumla paylaşmak istedim. umarım herkes kendi fikrine uygun bir şeyler bulur.

bence bu konularda "kaderci" olmamak gerekir. kadere inanmak hayatımızın kontrolünü elimizden bırakmak için bir bahane olamaz.

inançlı bir insan değilim, ama yine de benim anladığım, kaderin anlamı tanrının, sonsuz bilgisi ile, kullarının başlarına neler geleceğini bilmesidir. insanların hayatlarının baştan belirli olduğu değildir.

eğer kaderin anlamı, tüm hayat hikayemizin alnımızda yazılı olduğu olsaydı, bu bizim özgür irademiz olmadığı anlamına gelirdi. ki böyle olsaydı ne peygambere gerek olurdu, ne dine, ne de ahirete, çünkü seçme şansımız olmazdı.

hayır, kesinlikle özgür irademize inanmamız gerekiyor. ve irademizi elimize alıp, şu dünyadaki en kıymetli varlığımız olan canımızı korumak için birşeyler yapmamız gerekiyor. çünkü öleceğimiz kesin, ama ölümden sonra bizleri nelerin beklediği belli değil. canımızı korumak, kendimize iyi bakmak bu hayata en büyük borcumuz.

zaten en kaderci müslüman bile, önce tedbirinizi alın, sonra takdiri allaha bırakın demez mi?

o yüzden, aman kaskımızı takalım, korumamızı kuşanalım, dikkatli sürüp, aldığımız riskleri çok iyi hesaplayalım ve bu yaşamın kıymetini bilelim.

herkese kazasız, belasız, sorunsuz sürüşler.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
bud' Alıntı:
okram arkadaşım rica ederim, bu mesajımı kişisel olarak algılama. sen çok güzel kaskını takıp, korumalı ve dikkatli bir biçimde biniyorsun belli ki motora. ama yazdıkların beni bazı konularda düşündürttü ve aklıma gelenleri bu forumla paylaşmak istedim. umarım herkes kendi fikrine uygun bir şeyler bulur.

bence bu konularda "kaderci" olmamak gerekir. kadere inanmak hayatımızın kontrolünü elimizden bırakmak için bir bahane olamaz.

inançlı bir insan değilim, ama yine de benim anladığım, kaderin anlamı tanrının, sonsuz bilgisi ile, kullarının başlarına neler geleceğini bilmesidir. insanların hayatlarının baştan belirli olduğu değildir.

eğer kaderin anlamı, tüm hayat hikayemizin alnımızda yazılı olduğu olsaydı, bu bizim özgür irademiz olmadığı anlamına gelirdi. ki böyle olsaydı ne peygambere gerek olurdu, ne dine, ne de ahirete, çünkü seçme şansımız olmazdı.

hayır, kesinlikle özgür irademize inanmamız gerekiyor. ve irademizi elimize alıp, şu dünyadaki en kıymetli varlığımız olan canımızı korumak için birşeyler yapmamız gerekiyor. çünkü öleceğimiz kesin, ama ölümden sonra bizleri nelerin beklediği belli değil. canımızı korumak, kendimize iyi bakmak bu hayata en büyük borcumuz.

zaten en kaderci müslüman bile, önce tedbirinizi alın, sonra takdiri allaha bırakın demez mi?

o yüzden, aman kaskımızı takalım, korumamızı kuşanalım, dikkatli sürüp, aldığımız riskleri çok iyi hesaplayalım ve bu yaşamın kıymetini bilelim.

herkese kazasız, belasız, sorunsuz sürüşler.

Ne güzel anlatmışsınız. Bu anlattığınız aksine inançsızlık değil, imanın şartlarındandır. Kaza ve kadere inanmak.
Tabiki 240 km şehir içinde sürat yapıp, kaderimde varsa ölmek demek inanç olmuyor. Hayatın her safhasında her işte tedbirini alır, gereğini yapar ve Allah'ın taktirine bırakırsın. Alanda O, verende O, O'ndan geldik yine O'na döneceğiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst