dün akşam az daha ucmayı öğreniyordum

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
aldık mı kadının ahını bu akşamda kaza yaptık cukura girdim jant ve lastik gümledi burdan efendy_iso ve blck_dog_rr a teşekkür ediyorum yanlız birakmadıkları icin fotoları da black yarın verir heralde forma dur bakalım halımiz nasılmış.
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
99
Evet arkadaşım geçmiş olsun..ALLAHTAN kurtarmışssın..Bayanda olsa böyle sapıklar her yerde var dikkatli olmak lazım nasılsa motosiklet sürücüsü olarak
ciddiye alınmıyoruz...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geçmiş olsun......

Ama uçmadan önce konmayı öğrenmek gerek.....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst