- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
- Konu Yazar
- #1
yaw nedir bu çektiğimiz cile yaw
r: dün akşam saat 22:00 gibi hava alayım diye dışarı cıktım.50 veya 60 km gibi bir süratle yolumda gidiyor ken
r: oda ne bir araba taliiiiiiii yoldan ana yola cıkıyor korna yaptım baktı ama aynen devam ediyor cıkmaya sellektör yaptım gördü ki eminim gördügüne kafasını cevirip baktı.ama hala devem ediyor yolu kesmeye..neyse bayan şöför arkdadasımız insaf etti de biraz yol bıraktı geçmem için ama yanından geçerken bir barıyo bir yırtıyor kendini anlatamam.neyse geçti 100 mt ileride durdu artık neye durduysa:silent:benimde içimde kaldı hem suclu hem hakaret ediyor dayanamadım yanına gittim belki hataydı ama gitiim yaklaştım hanım efendi beni görmedinizmi kornaya bastım,sellektör yaptım...hem taliyoldan ana yola cıkıyonuz kooocaman yol ver levhasıda koymuşlar siz görün diye demele beraber kadın yine yırtınıyor anlamadım noluyorki yok kadın şöför olmak zormuş bu memlekette aynı lafı papagan gibi tekrarlıyor yav ben kadın diye degil carpsaydım bana olacakları tahmin ediyomusunuz nasılda süzülecektim semalarda....
r:
ale: ama yokk dinlemiyor ..motosiklet umrundamı milletin tam karar verdim dalacam kadına ama bayana saygımız var tutuyorum kendimi oda ne 3- dört bayan daha indi arabadan allahtan onlar bana hak verdi cevredekilerde gitme üstüne bayandır ne yapsa yaeridie gibi bişeyler söyledi ayrıldım aradan..sonuç olarak MOtosiklet sürücüsü olmak zor bu memlekette
r::salut:trafik kurallarına uyalım uymayanları daaaaa uyaralım arkadaşlar
r:
r:
r:
r:
Son düzenleme: