dün akşam az daha ucmayı öğreniyordum

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw nedir bu çektiğimiz cile yaw:pr: dün akşam saat 22:00 gibi hava alayım diye dışarı cıktım.50 veya 60 km gibi bir süratle yolumda gidiyor ken :pr: oda ne bir araba taliiiiiiii yoldan ana yola cıkıyor korna yaptım baktı ama aynen devam ediyor cıkmaya sellektör yaptım gördü ki eminim gördügüne kafasını cevirip baktı.ama hala devem ediyor yolu kesmeye..neyse bayan şöför arkdadasımız insaf etti de biraz yol bıraktı geçmem için ama yanından geçerken bir barıyo bir yırtıyor kendini anlatamam.neyse geçti 100 mt ileride durdu artık neye durduysa:silent:benimde içimde kaldı hem suclu hem hakaret ediyor dayanamadım yanına gittim belki hataydı ama gitiim yaklaştım hanım efendi beni görmedinizmi kornaya bastım,sellektör yaptım...hem taliyoldan ana yola cıkıyonuz kooocaman yol ver levhasıda koymuşlar siz görün diye demele beraber kadın yine yırtınıyor anlamadım noluyorki yok kadın şöför olmak zormuş bu memlekette aynı lafı papagan gibi tekrarlıyor yav ben kadın diye degil carpsaydım bana olacakları tahmin ediyomusunuz nasılda süzülecektim semalarda....:pr::pale: ama yokk dinlemiyor ..motosiklet umrundamı milletin tam karar verdim dalacam kadına ama bayana saygımız var tutuyorum kendimi oda ne 3- dört bayan daha indi arabadan allahtan onlar bana hak verdi cevredekilerde gitme üstüne bayandır ne yapsa yaeridie gibi bişeyler söyledi ayrıldım aradan..sonuç olarak MOtosiklet sürücüsü olmak zor bu memlekette:pr::salut:trafik kurallarına uyalım uymayanları daaaaa uyaralım arkadaşlar:pr::pr::pr::pr:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
büyük geçmiş olsun dostum
allahtan kıvırmışsında sana bişi olmamış
zaten allah korusun çarpsan bişi olsa bu cazgır hatun kaçar giderdi ordan öyle gözüküyor
aman dikkat
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
cengizzz sen bana o bayan sürücünün adresini versene biraz tali yoldan anayola çıkma dersi vereyim ona ziraaaa anladığım kadarıyla hiç çıkamamış anayola:mrgreen:

büyük geçmiş olsun cengizzz yakında yollarda DİKKAT BAYAN ÇIKABİLİR diye levha asacaklar demedi demeyinnnn
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw polemik yaratmak isyemiyorum ama gerçek gerçektir napalım kaç kişinin başına iş geldi bu bayan şöförler yüzünden bide bayanız ya alttan alırlar edaları falan yok kardeşim kimseyi alttan alamam.bayada asortik bişeydi ama içinde bir yerlerde amazon zeyna gibi bişeyler vardı heralde bu gibi durumlarda uyanıyolar.....:mrgreen: isoooo şu dikkat bayan cıkabilir levhasıda mantıklı aslında kara yollarına bildirsek mi ne?:mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun arkadaşım...bu tarz tipler için ne desek boş...cinsiyet önemli değil önemli olan zihniyet...benim bu tarzda araba kullananlar için tek bedduam var...inşşallah bu tarz hareketleri yaptıkları zaman ana yoldan gelen motosiklet değilde AS250 kamyon olur bi altına alırda bunlarıda akılları başlarına gelir...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
zion1 Geçmiş olsun :S
Böyle durumlarda sakin olmalıyız.Hata karşı taraftaysa bizde sakinsek bu sefer karşı taraf iyice küplere biniyor :cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ya ne dangalak insanlar var, böyleleri yüzünden insanlığımdan utanıyorum vallahi, şeytan diyo böylelerinin vur gözüne sağlam bi yumruk bir daha trafiğe çıkamasınlar, tövbe tövbe ya.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
geçmiş olsun arkadaşım...bu tarz tipler için ne desek boş...cinsiyet önemli değil önemli olan zihniyet...benim bu tarzda araba kullananlar için tek bedduam var...inşşallah bu tarz hareketleri yaptıkları zaman ana yoldan gelen motosiklet değilde AS250 kamyon olur bi altına alırda bunlarıda akılları başlarına gelir...



offfffffffffffff mahfolurlar yaw yazık:cat:

sagolun arkadaşlar yanlız olmadıgımı bilmek sevindiricı(nescafe bile üçü bir arada ben hala yanlızım:rendeer:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
geçmiş olsun.. sadece bayan olsa bir sürü var memlekette...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
valla aynı şey benimde başıma geliyo , araba kullanırkende önüme felan kırıyolar , sol şeritte 60 la gidiyolar sellektör yapıyosun tınlamıyolar valla , motorla yanlarına yaklaşmamak lazım...
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
ben de bu gün transit kullanan bir lavuğa denk geldim , herif yanlış girdiği otoyol rampasından geri geri geliyor tabi ben de aynen kaptırmışım rampaya ana aaa o da ne duvar gibi kamyonet kasa sı üstüme üstüme geliyor ben de zor sıyırdım ama alıştım artık trafik cinsiyet ayırt etmeksizin iki ayaklı eşşşşşekkk dolu.
Geçmiş olsun.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
geçmiş olsun,iyilikten marazda doğuyor işte böyle bazen

karşıdaki kişiyi iyi tahlil etmeden altdan falan almamak lazım aslında

bazıları var ki alttan aldığın zaman tepene binecek gibi oluyor

insan insandır valla bayan erkek farketmez,hakettiği ile muamele görür

ama trafikte pek göz göze gelmemek lazım,keşke direkt ilerleseydiniz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
142
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş haklısın Needir Bu cektiğimiz Yaw Benim Motorun Sesi War Sesi Duyar duymaz Sağa Yanasırlar:)
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
bayandır ne yapsa yeridir, bu memlekette bayanların birde dolmuşların geçiş üstünlüğü var.
ne yapalım çekeceğiz. dikkatli kullanacağız. trafikte yol vermeyen birgün mutlaka kaybeder
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
büyük geçmiş olsun cengizzz yakında yollarda DİKKAT BAYAN ÇIKABİLİR diye levha asacaklar demedi demeyinnnn

yüzde yüzz katılıyorum arkadaşım sana

bu arada arkadaşım sanada geçmiş olsun ben alıştım artık sürücü bayansa durup bekliyorum yada ona fırsat vermeden geçip gidiyorum ...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
büyük geçmiş olsun dostum
allahtan kıvırmışsında sana bişi olmamış
zaten allah korusun çarpsan bişi olsa bu cazgır hatun kaçar giderdi ordan öyle gözüküyor
aman dikkat


valla arkadaşlar böyle dangalak sürücüler oldugu sürece bizde kıvırta kıvırta kıvırtmaktan dansöz olacaz sonunda...
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
Ya bu kenardan cıkanlar yokmu ortalıgı cok karıstırıyolar..Bende artık alıskanlık oldu yol benım ama duruyorum onun geçmesını saglıyorum sonra devam edıyorum.Ama altımda hızlı bır motor olsa aynı sey olurmu bılemem..Dikkatli olmak lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst