Ducati

Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Gitti canımmm ducati paki herzaman koruma işe yaramı bu kazada koruma olmasaydı sürücü ne oldurdu ??[YT]PBBXgqZd1tc[/YT]
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
kıyafaet tabiki işe yaradı asfalta sürtünmeden oluşabilecek yaraları engelledi ediven kask'ta işe yaradı zaten tulum giymesi çok iyi olmuş.
ama tulum ve korumalar olmasa idi vücudunda derin yaralar olabilirdi bence .
birde düşüşünde şanslıydı hemen bıraktı motoru güzel düştü ama ucuz atlatmış
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bilmem kaçla kaza yapıp üstüne birde röportaj veriyo diye verilmişti bu daha önce. Ama video daha kısaydı.Öncesi yoktu.Teşekkürler
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
gördüğüm kadarıyla 230'dan frene basıo :( walla kıyafetleri olmasa işi zordu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi benim anlamadğim soldan neden devam etmedığı yanı neden arabanın arkasına giriyo soldan gelen yok
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
banane yaaa bu haksızlık ben video yu izleyemiyorum pc min bakıma ihtiyacı gelmiş anlaşılan :(
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
abi benim anlamadğim soldan neden devam etmedığı yanı neden arabanın arkasına giriyo soldan gelen yok

bende tam bu noktaya değinecektim kendi etmiş kendi bulmuş adam :) ama hani ucuz kurtarmıştan öte muhtemelen iyi deneyimli bi adamki o kazadan rahat kurtuldu... frenajıda fena değildi.. çünkü o otomobil maksimum 100-110 seyrediyo oda en fazla ona rağmen 240tan aşşağı inip olası bi facia dan sıyrıldı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst