Ducati Monster 795 (Foto Galeri)

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Erhan, koyup durmasana şu fotograflari. Alan var alamayan var, ic ceken var, ici giden var, off uleen diyen var, ne de guzel kirmizi diyen var, var da var :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Şimdi bu DUCATİ, Monster 696'yı 795 mi yaptı? Yani cc mi arttırdı? Anlamıyorum bu iş nereye kadar gidecek. Yakında 1100cc ve 990cc diye 2 ayrı kategoride satacaklar motorlarını. Neden sürekli bir cc büyütme ihtiyacı var, hayret bişey ya...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst