ben canon powershot sx110 kullanıyorum.
eğer bulursan sx 120 bir üstü. 600-800 tl arasında bulabilirsin.
daha önce nikon vs kullandım ama bu makina gerçekten çok farklı...
mediamarket kampanyalarını yakip et.
mersinde bir ara sık sık ziyaret ediyordum ve o anda kampanyaya giren ürünler oluyor.
bir arkadaş 1800 tl ye aldığı makinenin 1 ay sonra 1200 tlye düştüğünü görünce suratı allak bullak oldu.
ben bu tip yüksek fiyat ürünlerini almadan önce
vatan bilgisayar, media market, bieks vs özel günlerini araştırıyorum
kuruluş yıldönümleri veya bazı özel günlerde çok çok zararında satış yaptıklarını orada uzun dönemdir çalışan samimi arkadaşlarımdan biliyorum.
şöyle ki, satıldığı günden beri 800tl altına inmemiş PS3 cihazı, 5 oyun, çift kol, ıvır zıvırıyla beraber 699 tl ye sattılar. bu, mediamark'ın toptan fiyatının bile çok çok altında ( bir oyun fyatı 80 - 110 tl arasında )
sabret abicim, iyi araştır.
yurt dışından gelen cihazlara da çok bel bağlama.
benim kuzen avrupaya sık sık gider ama elektronik-elektronik mühendisi olmasına rağmen türkiyeden alışveriş yapar.
- 110 volt olayı
- fiş -priz uyumu
- garanti problemi ( arıza - iade )
- çakmasına denk gelme ihtimali
almanyadaki ve ingilteredeki kuzenler ise türkiyenin aynı veya daha ucuz oluğunu söylüyorlar...