son çıkan muayene olaylarından sonra bu makineleri muayeneden geçirmek hemen hemen imkansız ne yazıkki..
Merhaba arkadaşlar, ülkemizde yasal olarak seri üretim bir motosiklette ne kadar değişiklik yapabiliriz..bu arada yanlız olmamak çok güzelşasi,gidon,lastik vs...açıkcası aklımda bir keeway supershadow u tamamiyle custom makineye dönüştürmek gibi bir proje var,iş üzerine aylardır kafa patlatıyor,araştırma yapıyorum.
Kaynak işi hakkında fikri olan yok mu arkadaşlar?
aslında ben kaynak düünmüyorum iskeleti müsait keewaylerin
chopperrider , sadece çamurluk kestin sele küçülttün diye geçemeyecekse tüvtürk dediğin şeyden o zaman trafikte motosiklet kalmaz yahu!Bu kadar karamsar olmamak lazım bence.
Evet o ilanı ben de gördüm draggy.Regal Raptor'la istediğimi yapabileceğimi düşünmüyorum.Ayrıca, bence o motor hem kazalı hem hasarlı.Bitik durumda, 950 lira direk sokağa gider.![]()
Ediyorum draggy , saat başı girip bakıyorum yeni eklenen bir ilan var mı diye!![]()
chopperrider , sadece çamurluk kestin sele küçülttün diye geçemeyecekse tüvtürk dediğin şeyden o zaman trafikte motosiklet kalmaz yahu!Bu kadar karamsar olmamak lazım bence.
vallahi daha tüvtürke motosiklet sokmadım ama otomobile yaptıkları muayene - ki şikayetçi değilim olması lazım- gözönüne alınırsa tip uygunluk belgesine - her motorlu taşıtın ithalatı ve satışı için aranmakta olan bi belgedir - aykırı hiçbir modifiyeye muayene vermeyecekleri kesin.