Dream Chopper Motorcycle - 200cc street legal chopper????????

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Daha yeniyim bu forumda, arama yaptım ama bu konuyla ilgili bişey bulamadım.
eğer bu başlık daha önce açıldıysa kusura bakmayın..
Acaba Türkiye'de de böyle mini chopper satışı var mı? varsa nerde ne kadar ücret falan. Bilgi verirseniz çok memnun olurum..
Saygılar.


black_200cc_chopper_motorcycle1.jpg

street_legal_chopper_200cc2.jpg

chopper_motorcycle_engine1.jpg



Name: Dream Chopper Motorcycle
Your Price $1,299.00 On Sale

Other scooters com $2,499.00

Serial Number: Dream Chopper 200
http://evosales.com/pd_chopper_mini_bike_200cc.cfm



200cc Street Legal Dream Chopper Mini Motorcycle Specifications:

Engine Lifan single cylinder 4 Stroke
Displacement 200 cubic centimeters
Max Power 13 HP @8000 RPM
Cooling Air
Ignition CDI
Start Electric and kick start

Transmission 4 Speed manual clutch
Clutch Wet multi-plate pressure lubricated
Drive Dual chain

Frame Steel
Front Twin Telescopic Fork
Rear Mono shock with damper control

Front Brake Hydraulic Disc Brake
Rear Brake Hydraulic Disc Brake
Front Tire 16" aluminum
Rear Tire 14" aluminum

Dimensions 93 X 38 X 34
Wheel Base 74"
Seat height 26"
Ground Minimum 5"

Dry Weight 238 LB
Capacity 330 LB

Standard 1 year parts only engine & drive train - 30 days limited labor
Extended NA

Speed 60-65 MPH
Fuel Economy 85 MPG (2.3L / 100Km)
Clime Ability >/= 21°

Delivery Free shiping in the 48 lower US - Residential & lift gate included

Street Legal ** Street and highway legal in all States - Check local law. Not legal in CA

License ** Motorcycle license required in most States

** Note: every customer is encouraged to contact their local traffic authorities (DMV, Police, or Sheriff) to ask what license is requires. Please do not plan on buying this or any other street legal mini chopper without proper license and insurance.

* Note: we did not have a chance to make our own video of the Dream Chopper 200cc. The one shown is the shortest and nicest one we found on youtube. We chose this video because it shows what customers need to see about the bike, we would have liked it better if the rider was wearing a helmet. Please remember to ride safely and always wear a helmet and protective gear when riding a street legal mini chopper or any other 2 wheel vehicle.

Diğer mini chopper lar için bilgi...
http://evosales.com/cat_mini.cfm

bu tarz motorlar Tr de nerde satılıyor?
kimsenin bilgisi yok mu ya????
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
3
keşke olsa bende arıyorum. ama honda shadow alıp arka teker modifiyesi için arayabildigim tek yer TT custom dı. ama sagolsunlar amerikancılar ilgilenemediler.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
47
İmkanın varsa bir kaç arkadaşınla ( gurup çalışmasından hoşlanıyorsan ) minik bir atölye kur kendin yap derim. Biraz yetenek varsa yapılmayacak bir şey değil . 2 Yılda alabileceğim ( asgari miktarda ) her türlü malzemeyi satın aldım metal işinden boyama ve Airbrush olayına kadar kendim yapabiliyorum. Tek sorunum bir atölyemin olmaması ve ailemin yanında kalıyor olmam . Evimiz müstakil olduğu için bahçe ve evin balkonunu kullanıyorum. Tüm malzemelerimi odamda saklamak zorunda kalıyorum . Balkonu kullanınca mecburen ne iş yaparsam yapayım hafta sonu 2 günde yapıp etrafı toparlamak zorunda kalıyorum . Bu nedenle büyük işlere giremiyorum . Airbrush çalışmalarını odamda yapıyor olmam biraz sorun yaratıyor . ( Ara sıra tül perdeler boyanıyor. ) Kullandığım kompresörlerden ev halkı rahatsız oluyor spiral sesinden mahalleli şikayetçi. Bir de Adana - Tarsus - Mersinde motosiklet parçası satan yerlerde malzeme almakta zorlanıyorum . Ya satıcı malzemeden dükkanın da olduğundan habersiz ( Abi işte Şurda Duruyor Dediğim Oluyor. ) Yada ne gereği var orijinalini bozma diyerek çok iyi motive olmamı sağlıyor. Çoğu satıcıda şu işte kullanmak üzere şöyle bir malzemeye ihtiyacım var dediğimde parçanın orijinalini getir aynısından bakalım diyor. ( Aynısından bende olsa ne işim var dükkânında ) Bazı motosiklet tamircileri de ellerinde her türlü imkan ve olanak varken hayal güçleri gelişmediğinden yeni arayışlara gitmeyip , benim motoruma taktığım parçaları kendi motorlarında denemek için istiyorlar. ( Ya bi deneyelim olursa bizde satın alıp yapalım. ) Ya anlamadığım madem bu işten ekmek yiyorsun parana kıy da satın al . Ah bir atölyem olsa neler yaparım.

11td2.jpg


22je2.jpg


33ua0.jpg


44lz5.jpg


55at3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
3
iyi demişsin üstadım ama parcaları nereden bulacaksın ? ebay den alsan glene kadar ötv kdv bine burtan tt custom a yaptırırz :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
aslında arkadaşlar "imece usulü" ile birşeyler yapamaz mıyız acaba ? en azından motosiklet.net e ait bir atölyemiz olsa ve hep beraber birşeyler yapsak ?
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
47
CHOPPER1957 : iyi demişsin üstadım ama parcaları nereden bulacaksın ? ebay den alsan glene kadar ötv kdv bine burtan tt custom a yaptırırz

.....................................................................................................................................................................

KAMSEA : aslında arkadaşlar "imece usulü" ile birşeyler yapamaz mıyız acaba ? en azından motosiklet.net e ait bir atölyemiz olsa ve hep beraber birşeyler yapsak ?


.....................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................

Kendim yapalım derken bir yarış motoru yapalım demiyorum , üzerinde fazla parça bulunmayacak bir motor yapalım diyorum. Yoksa sukıtır bile yapamayız. Bu tür bir çalışma için hazır kalıp ve makine sistemlerinin olması gerekir. Normal bir chopper çatısı yapılmayacak bir şey değil Çatıyı yaparken ruhsatta bir problem çıkmasın istersek te çatıdaki şasi numarasının olduğu kısmı kesip kendi yaptığımız çatıya monte eder ve yapılan her değişikliği ruhsata işleterek trafiğe uygun hale getirebiliriz. Motorun yakıt deposunu sac levha kullanarak şu an için yuvarlak hatlı değil ama ( bu işlem için malzeme eksiğim var ) güzel tabut depo veya uçurtma şekilli depo yapa bilir ve Airbrush kullanarak güzel bir hale getirebilirim. ( Musluk ve kapak için başka bir depo kullanıla bilir veya hazır alına bilir. ) Orijinal chopper koltukları yapabilirim . ( Pahalı modellerden hiçbir farkı olmaz , kendi motoruma yaptım ) Gidon yapımı fazla bir sorun çıkarmaz. lastikleri zevkimize göre piyasadan alırız . Değişik cant yapamayız fakat piyasadan beğendiğimizi alırız . Bunlara uygun çamurlukları kendim yapabilirim. Bunun harici ıvır zıvır aksesuarları ya satın alırız ( piyasadaki beğendiğimiz motorlardan seçip ) yada yapmaya çalışırız.. Motorun kendinden anlamam mecbur ustaya yaptırırım. Elektrik tesisatından anlamam bunu da ustaya yaptırırım.
Şimdi bunları yapılmaz sanıyorsunuz ama metal işinden anlayan bir kaç kişi bunu bulunduğum yerde yapmış. ( Depo – Koltuk – Airbrush Hariç Piyasadan Alınmış ) Motorumu götürdüğüm servisin önünden motorla geçerken motorumun benzerini tam bir chopper ‘ a çevrilmiş halde gördüm. Sahibi yoktu olsa tanışıp fikir paylaşımına gidecektim. Servisteki ustaya sordum kimin diye ya bırak manyak motoru ne hale sokmuş orijinalini bozmuş dedi . İşe yetişmem gerektiğinden iş çıkışı uğramak üzere ayrıldım döndüğümde gitmişti. Kanımca servis ustaları veya atölye sahipleri sıradan bir insanın böyle bir şey yapmış olmasını kendilerine yediremiyorlar sonuçta düşünüyorlar adam motoru yapmış ama tamir için kendilerine gelmiş , demek ki kendilerinden fazla motor bilgisi olmadığı halde bunu yapmış. Piyasada dışardan komple chopper parçalarını getiren bunu atölyesinde ki ustalara toplatan , motorlarla ortalıkta gezen ve yabancı motorcuların yanına yabancı ülkelere giden onların yanında bulunursa veya onlarla görüntülenirse onlar gibi motorcu olarak anılacağını ve görüleceğini düşünen insanlarda var . Ama onları gerçek motorcu olarak görmüyorum. Onlar gibi olmak istemez miydin derseniz isterdim çünkü yaptıklarını yapmak için gereken şey ( Para ) bendede olurdu anlamına gelir bu . Onun harici motorcu ruhunu yaptıkları işlerde göremiyorum . Bazı yabancı ülkelerde insanlar kendi garajlarında fabrikasyon motorlar gibi görünmese de güzel çalışmalar yapıyorlar .

Örnek :
45736321ed0.jpg


59704624bg7.jpg


30097332jl2.jpg


32801795cv1.jpg


66890470de7.jpg


74096948cv3.jpg


71079109cj4.jpg


66497892nk0.jpg


81553223ze4.jpg


.....................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................
HALA MODİFİYESİ DEVAM EDEN KENDİ MOTORUM
.....................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................

dscn1529mp0.jpg


dscn1566fx5.jpg


dscn1573cz8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
31
slm arkadaşlar modifiye motorlar yapılabilir ben 0 dan başlayıp kendim boyayarak yapmaya çalışıyom sadece motor siklet motoru bulamadım sıfır takmam lazım depo boyasına kadar kendim boyadım motor arıyorum yardımlarınızı bekliyorum 125-150-200 lük ikinci elde olur temiz alem yaparda biz yapamayızmı degil bir ilk oluşturacam inşallahmotor biloku bile lastik takozlu anyacagınız hodri meydan diyecem ama motor arıyom satan satılan yerleri bilen arkadaşlar yardım hepinize slm.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
3
slm, bu form çok iyi olmus, demek ki yanlız değilmism, bu beni sevindirdi, bende yetersiz imkanlardan dolayı hayallerimi, tasarımları gerçekleştiremiyorum, yeteneklerimi kullana bilmem için herkezin olduğuğu gibi benimde sorunum, başımın ağrımadan sabahlara kadar urasıp vakit keçire bileceğim bi atölyemin olmaması, ben ankaradayım, çevremde chopper hastası bi çok arkadasım var ve bu motorları kendi ustalarına götürüp custom yaptırıyorlar, ama malum bu iş okadar incelik beceri, ve gerçek bir chopper tasarım bilgisi isteyen bir iş ki buradaki bu ustalarda bunların hiç biri yok ve yaptıkları, bitirdikleri motorlar bu işi bilen açısından gerçekten çok komik görünüyorlar. Ben kendi motorumu bastan assa kendi ellerimle yapmaya çalısıyorum, fotorafları eklicem. Ben yeteneklerimizi birlestirerek gerçekten insanların beyenisini ve ilgisini kazanabilcemiz güzel aletler üretebilcemizi düsünüyorum, en azından türkiyede gerçek anlamda bulunan tarhan tellilioğluna ait TT custom firmasının üretiği motorları beyenip ama maddi imkansızlıklardan dolayı sipariş veremeyen, biçok dostumuzun isteklerini karşılayıp onlara gösterişli, zevkli, ve maddi anlamda daha cüzzi ama büyük zevkler tattıra biliriz. EMin olun biz bu kadar lada sınırlı değiliz böyle ucuz ve güzel motorlara sahip olmak istiyen bi çok insan var ve bu her yıl dahada artıyor, Resimdeki motor yanılmıyosam Avrupadan, ve üzerinde mondial kt, kanuni tiger suziki gn 250 v.b. de kullanılan motorlardan var, tabi bu 3 ayrı firmanın motorları iç ebatı olarak CC bazında değisiyor, yani bu motorlar o kadarda ağır, pahalı,kötü ve ulasılmaz değil..
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Arkadaşlar , heveslendiriyorsunuz insanı!Ne zaman ''chopper'' görsem hayallere dalıyorum , yapılmayacak şey değilmiş gibi geliyor.Ancak çok ciddi malzeme ve atölye gerektirir.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
75
thundzay arkadaşım ttcustom'dan haberin yok sanırım.. biraz tuzludur fiyatları ama istediğin gibi bir chopper yaptırmak istersen bi araştır derim..
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
thundzay arkadaşım ttcustom'dan haberin yok sanırım.. biraz tuzludur fiyatları ama istediğin gibi bir chopper yaptırmak istersen bi araştır derim..

arkadaşlar inanın bana bi motosiklet yapmak o kadar basitki...
denildiği gibi sadece alet ve edevat gerek. ttcustomdaki fiyatlar uçuk be dostum yaa... 21.000 euro ikinci el. yuha yani.

Ayrıca tasarımlarını HİÇ beğenmedim. biraz dicovery channel izlesinler. american chopper programından biraz ilham alsınlar derim!!!
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
75
arkadaşlar inanın bana bi motosiklet yapmak o kadar basitki...
denildiği gibi sadece alet ve edevat gerek. ttcustomdaki fiyatlar uçuk be dostum yaa... 21.000 euro ikinci el. yuha yani.

Ayrıca tasarımlarını HİÇ beğenmedim. biraz dicovery channel izlesinler. american chopper programından biraz ilham alsınlar derim!!!

haklısın dostum.. occ de ki yaratıcılık ruhu asla yok ttcustumda.. bizzat gittim dükkanlarına gördüm.. abartıdan başka bişey yok bence.. fiyat konusuna da gelince acc ve west custum chopper da abd'de 30-40bin $lardan başlıyor motorları.. ki bunlarda seri üretimdekiler.. özel yaptırsan rahat bi yarım katına çıkar fiyatları.. bi aralar çok takmıştım bende alacam falan die de artık işlerde çok zengin olursam düşünüyom :))))
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
168
Arkadaşlar burda bu tarz bi chopper yapsanız bile kaçak bınmelısınız cunku ben arastırdım vize izin vermiyo ve şimdi tüv geldi işimiz biraz zor hatta motorumuzun şasisinle oynadıgımız an v:pr:ize vermeyebilirlermiş bilgilerinize fazla hayal kurmayalım ok
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
haklısın dostum.. occ de ki yaratıcılık ruhu asla yok ttcustumda.. bizzat gittim dükkanlarına gördüm.. abartıdan başka bişey yok bence.. fiyat konusuna da gelince acc ve west custum chopper da abd'de 30-40bin $lardan başlıyor motorları.. ki bunlarda seri üretimdekiler.. özel yaptırsan rahat bi yarım katına çıkar fiyatları.. bi aralar çok takmıştım bende alacam falan die de artık işlerde çok zengin olursam düşünüyom :))))

evet 40bin doları amerikada ortalama bir işci birbuçuk yılda biriktirebilir :) ya Türkiyede? Ömürboyu biriktiremez bu parayı asgari ücretle çalışanlar :pale:

Arkadaşlar burda bu tarz bi chopper yapsanız bile kaçak bınmelısınız cunku ben arastırdım vize izin vermiyo ve şimdi tüv geldi işimiz biraz zor hatta motorumuzun şasisinle oynadıgımız an v:pr:ize vermeyebilirlermiş bilgilerinize fazla hayal kurmayalım ok

TÜV türkiyeye geldimi? eğer almanyadaki gibiyse işler çok daha kolay olur :) kaporta ustası belgesi olan herkes araba veya motor yapabilir. Yeterki ustalık belgen olsun ve kullandığın malzemenin fautralarını belgele :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1
Arkadaşlar bende bu konuda yeniyim ve forumda bana biraz karışık geldi bi konu açıp soru sormustam bulamadım konumu:$ neyse

ben caracal 200 cc almayı düsünüyorum ama motorcu olan tarih hocamız :D imalatının çinde yapıldığını ve uzun yollarda dayanmayacağını söyledi bildiğiniz caracal tarzı 200 cc daha kaliteli markalar var mı

NOT:CEVABI ÖZEL MESAJ ATARSANIZ ÇOK ÇOK MUTLU OLURUM ÇÜNKÜ ÇIKTIĞIM KONUYU Bİ DAHA BULAMIYORUM:$
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
thundzay arkadaşım ttcustom'dan haberin yok sanırım.. biraz tuzludur fiyatları ama istediğin gibi bir chopper yaptırmak istersen bi araştır derim..

haberim var o kadar cahil değilim..
ama benim sorum o değildi...
türkiyede bunun fabrika satışı var mı diye sordum du?
ordaki fotolar custom değil. fabrikda çıkışı. seri üretim....
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar, ülkemizde yasal olarak seri üretim bir motosiklette ne kadar değişiklik yapabiliriz..bu arada yanlız olmamak çok güzel:) şasi,gidon,lastik vs...açıkcası aklımda bir keeway supershadow u tamamiyle custom makineye dönüştürmek gibi bir proje var,iş üzerine aylardır kafa patlatıyor,araştırma yapıyorum.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
son çıkan muayene olaylarından sonra bu makineleri muayeneden geçirmek hemen hemen imkansız ne yazıkki..
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
dscn1573cz8.jpg


Başarılı.Yalnız bence depoyu da değiştir,en 500 vs bir motordan çıkma depo tak,ben 250 ye bulmuştum.Ya da daha ucuzu,ruhsat renklerinden çıkmayacak bir şekilde arora yazısını sil,airbrush yap.
Bir de motorları kuyruksuz yapıyorsunuz,arkaya kız arkadaşınızı falan bindirmiyormusunuz nasıl oluyor yaw :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst