Şimdi şöyle açıklayayım dostum. Sonuçta hava soğutmalı bir motor. Yani soğuması için rüzgar esmesi lazım, Rüzgar esmesi içinse motorun seyir halinde olması lazım. Dragstarla motor ısındığı için yolda kalmanın tek yolu var, kendi başıma geldiği için söylüyorum. Aşırı sıkışık trafikte ve yaz sıcağında yaklaşık 2 saat 1. viteste dur kalk yaparsan (bakırköyden bostancıya gelirken başıma gelen olaydır bu aynı zamanda) ve o dur kalklar yaklaşık 2-3 metrelik mesafeyse motoru kenara çekip bi 10 dk dinlendirmen gerekir (ben öyle yaptım, o sırada trafik açıldı ve evime sorunsuz bi şekilde ulaştım). Anlattığım bu tatsız olay başıma geldi. Hava soğutmalı olduğu için zaten normal şartlarda alttan alttan bir sıcak hava dalgası geliyor yukarı doğru. Fakat benim olayda o sıcak hava artık aşırı sıcak boyutlara ulaşmıştı nerdeyse pişecektim o kadar sıcaktı yani. Motorum stop etti yolun ortasında trafikte ve çalıştıramadım. Çektim sağa 10 dk dinlendirdim, bir çay içtim sonra aynen devam. Eğerki motorum su soğutmalı olsaydı sanırım hararet yapacaktı, radyatörden dumanlar yükselecekti ve bir ton uğraş çıkaracaktı başıma. Radyatörü aç su koy, olmadı servis çağır vs. vs.
Demek istediğim o ki hem şaft aktarmalı hem hava soğutmalı olan Dragstar'ın, vn800'e göre çok artısı var. Bu işin piri dediğimiz Harley bile motorlarını hala hava soğutmalı yapıyorsa (Nightrod ve V-Rod gibi power cruiser motorları hariç) vardır bir bildiği demek lazım diye düşünüyorum. Dragstarla yolda kalman için benim başıma gelen olay gibi 35 derece sıcak havada, aşırı trafikte yaklaşık 2 saat dur kalk yapacaksın ki o da anca stop eder. Aksi takdirde bir Dragstar seni yolda kolay kolay bırakmaz. Bu birazda kullanan insana da bağlı tabi, kullanıcı vardır ezer, kullanıcı vardır sever...