Dövme Konusunda Yardım Edermisiniz?

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
İzleyeceğin en iyi yol, gidip dövme sanatçısıyla beraber karar vermek olacaktır. Coşkun Şakre İzmir için bir nimettir bana göre. Ona yaptırırsan çok çok isabetli bir karar vermiş olacağını düşünüyorum. Eğer İstanbul' da Yaptıracaksan benim önereceğim tek isim var, o da Hakan Kara. Bir kaç yıl TT Custom Choppers dövme ve airbrush sanatçısı olarak çalıştı. Artık kendi işini kurdu. Aşağıdaki linkte işlerini görebilirsin.
http://www.facebook.com/profile.php?id=1596476594#!/profile.php?id=1596476594&v=photos


İkinci bir nokta da, pek kimsenin aklına gelmez; eğer çabuk sıkılan biriysen çok görmeyeceğin bir yerine yaptır ki her baktığında görüp sıkılmayasın.

Sonuç olarak kesinlikle karar verdiğin dövme sanatçısıyla beraber uzun uzun konuş. Çünkü ömür boyu seninle olacak.

Şu sıralar yaptırmaktan vazgeçtim..Nedenine gelince..
1-Sürekli fikrim değişiyo model konusunda..
2-Yaptırcağım kişi tanıdık olduğundan ucuz yollu olucaktı..
450 tl tutucak şeyi 250'ye anlaşmıştık..Daha önce yaptıklarını gördüm fakat görünür yere yani omuzuma olucağından sonrasında solukluk vb şeylere sinirlerim bozulur diye vazgeçtim..
3-Coskun Sakre'yi facebook'tan sürekli takip ediyorum..Önceki sayfada yazıdığım gibi bigün dövme yaptırırsam kesinlikle ona yaptırmak istiyorum..
Çünkü yaptıkları cidden süper şeyler..



yaw bu meretlerin maliyeti ne kadar.
bir ara niyetlendim ama fiyatlar biraz gözümü korkutmuştu.

Makina açma parası 50TL'den başliyo diye biliyorum..
Fiyat olarak en uygunu yazı ve karakterler..
Sonrası boyutuna göre değişiyo..
Ama bu bio mekanik gibi dövmeler daha çok işçilik gerektirdiğinden daha pahalı oluyo..

Benim yaptırmayı düşündüğüm dövme 3. resimdi fakat daha küçüğüydü..

Benimki tanıdık misali olcaktı..Fakat tanıdığa iş yaptırma derler büyüklerim hep..
Normalinden gerekirse 100 tl pahalı olsun fakat düzgün olsun..Ömür boyu taşıyıcaksın çünkü..
Bu konuyu buraya açmakla çok şey öğrendim dövme hakkında..Özellikle Ayberk abi saolsun..Yardımcı olmaya çalıştı:rendeer:
Diğer yorum yapan herkesede teşşekkür ederim..Hepiniz saolun:rendeer:

Bigün İzmir'e yolum düşerse Coskun Sakre'ye..
Marmarise yolum düşerse BBRR abimize..
İstanbula yolum düşerse..Ayberk abinin yanına ve Hakan Kara'ya uğrıyacağım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
sol kola boyun altından dirseğe kadar tribal ying yang yaptırmak istemiştim.
50-100 tl el işi için önemli değil ama istediğim model için 1000 li rakamlar telaffuz edilmişti.

yine de aklımda bunun için bütçe ayırabilecek durumum olur ise yaptıracağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst