Döviz satışlarında binde 1 kambiyo muameleleri vergisi alınacak

Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Vatandaş olarak siz döviz alırken uygulanıyor bu vergi. Yani 1000 dolar alırsam, 1 dolarını vergi olarak veriyorum. Parayı bozdururken vergi alınmıyor.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yakında yatak odamıza girip vergi isteyecekler,yetmez ama evet diyorum.

bedavaya sevişmek dünyanın neresinde görülmüş?

gerçi damat evlenmeden önce sevişme izni alabilmek için eşek yüküyle para ödüyor ama biraz da devlete vermesi lazım bence.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Vatandaş olarak siz döviz alırken uygulanıyor bu vergi. Yani 1000 dolar alırsam, 1 dolarını vergi olarak veriyorum. Parayı bozdururken vergi alınmıyor.

az önce bana bankadan gelen sms.. yorumsuz


Degerli musterimiz, 15/05/2019 tarihinde yururluge giren yasal duzenleme cercevesinde, doviz alis islemlerinizde islemin TL karsiligi uzerinden binde 1 oraninda kambiyo gider vergisi tahsil edilecektir. Doviz alis islemi yaptiginiz ekranlarda gerekli sistemsel duzenleme yapilana kadar, ilgili verginin alinan dovizin TL karsiligina eklenerek gosterilecegini bildirir, iyi gunler dileriz. B001
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Şair Eşref'in (ki 2. Abdülhamit döneminde yaşamıştır) vergilendirme üzerine hicvi olacaktı ... evlilerden de vergi alınması üzerine...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst