Döviz satışlarında binde 1 kambiyo muameleleri vergisi alınacak

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Döviz satışlarında satılan tutar üzerinden binde 1 kambiyo muameleleri vergisi alınacak!!!


D6lPo8tW4AAliCY.jpg


https://twitter.com/serkanbulut81/status/1128520754734280704?s=12
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Kambiyo nedir?

Yakında ağaç diktik, bunların ürettiği oksijenden yararlanıyorsunuz diye hava vergisi çıkarsa şaşırmam.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
binde 1 az bence %10 falan alsınlar ki millet döviz alıp satamasın :)
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Devlet öpüyor.
Tüm yurt dışı kargolarına 22 euro sınırı aranmaksızın %20 vergi geldi. Telefon işleme yılı da 3 yıla çıktı.

60692614_2374978419492182_8417820172819103744_n.jpg
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Lütfetmişler hazır ramazan deyip ucuza kaçmamışlar davul ile "duyduk duymadık demeyin" ile duyurmak yerine yazılı karar açıklamışlar şükredeceğinize şikayet ediyorsunuz arkadaşlar. :D
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Bu kanunu geri çekerler. Bizim işyeri gibi döviz satıp maaş ödeyen , TL çeklerini döviz satarak ödeyen işletmeler için felaket olur. Yürümez o iş.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Yakında yatak odamıza girip vergi isteyecekler,yetmez ama evet diyorum.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu aydan sonra gurbetçiler ufak ufak Türkiye'ye gidecek.
Bu güzel sürprizi bakalım nasıl karşılayacaklar?
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
1000 de 1 sinek vızıltısı ama geleceğe büyük bi yatırım gibi duruyor.
Oran atarsa Dr.tayfunun dediği gibi Döviz bürosuna elden ödeme yapacağız.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Piyasada döviz azlığı var. Döviz satışını cezbettirecek veya döviz alışını caydıracak hamle gerekirken bu ters olmuyor mu biraz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst