- Katılım
- 26 May 2008
- Mesajlar
- 3,547
- Konu Yazar
- #1
Döviz satışlarında satılan tutar üzerinden binde 1 kambiyo muameleleri vergisi alınacak!!!
https://twitter.com/serkanbulut81/status/1128520754734280704?s=12
https://twitter.com/serkanbulut81/status/1128520754734280704?s=12