- Katılım
- 14 Kas 2010
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Dostlar selam..
Ben de bazı genç arkadaşlar gibi ebeveynlerinin aman yavrim düşersin, aman yavrim bi tarafın patlar ultimatonlarıyla motorsiklet tutkusunu erteleyen kişilerden sadece biriyim... Ve ben de artık önümüzdeki 3-5 ay içersinde bir motor alıp aranıza katılma niyetindeyim..
Biriktirebildiğim ve briktirebileceğim para eğrisine göre Regal-hyosung 250 cc skalasında vatana millete hayırlı bir chopper kullanıcısı olmak için yardımlarınızı bekliyorum.. Ki bunu ilgili forum başlıklarında dile getireceğim.. (niyetim motorunu severek çok iyi kullanmış bakmış ve bir üst cc ye geçmek için satan birinin ayrılmak zorunda olduğu chopperının yancısı modunda yeni sahibi olmak
kulağa acımasızca gelebilir.. halbuki öyle değil
Tekrar selam olsun herkese...
Ben de bazı genç arkadaşlar gibi ebeveynlerinin aman yavrim düşersin, aman yavrim bi tarafın patlar ultimatonlarıyla motorsiklet tutkusunu erteleyen kişilerden sadece biriyim... Ve ben de artık önümüzdeki 3-5 ay içersinde bir motor alıp aranıza katılma niyetindeyim..
Biriktirebildiğim ve briktirebileceğim para eğrisine göre Regal-hyosung 250 cc skalasında vatana millete hayırlı bir chopper kullanıcısı olmak için yardımlarınızı bekliyorum.. Ki bunu ilgili forum başlıklarında dile getireceğim.. (niyetim motorunu severek çok iyi kullanmış bakmış ve bir üst cc ye geçmek için satan birinin ayrılmak zorunda olduğu chopperının yancısı modunda yeni sahibi olmak
Tekrar selam olsun herkese...