Konunun daha fazla uzamaması için anlayış, hoşgörüleri ve paylaşımları için yukarıdaki arkadaşlara teşekkür ediyorum akabinde buradaki mevcudiyetimin ve istikbalimin yegane temeli de zaten budur diyorum..
"onu mu alam, bunu mu alam, ne yapam, başımı nerelere vuram" gibi soruları 1 sene boyunca burada zibilyonkere dile getirip emek ziyanlığı yaratan "eh kısmet değilmiş insanı" olmak istemiyorum...
Farklı olmaya çalıştığımı zibidilik yaptığımı düşünenler de varsa artık pencereden atsın beni insin aşağı tutsun beni nediyim
Amaç bellidir.. Ehliyet yolda , para kumbarada ee motor nerde ? Yok .. Sezona bir motor kullanıcısı olarak başlama inancım tam ..
Ben hiç yolda araba kullanan iki şöförün biribine selam verdiğini ya da biribiini kollladığını görmedim..
Lakin Motorsiklet kullanıcılarındaki anlayış bunun tam aksi yönündedir ve buradaki ortak paylaşımın ve iyi niyetin kaynağı da budur... Bu sebeple yollarda nekadar çok motor kullanıcısı olursa şu lanet trafik okadar çekilir olacaktır..
Düşündüm de buradaki çoğu arkadaş bir motor sahibi ve diğer insanlara göre bir motor kullanıcısı olmakla zaten bir fark yaratmışlar kendilerinde... Bu yönde sanırım evet ben de farklı olmaya çalışıyorum
@overcloud..... Etkinliklerini takdir ediyorum.. Aslında etmiyorum kıskanıyorum. olan var olmayan var neticede

komşusu akbil ile aktarma yaparken tek teker giden motorcu yu kınarım ben..
