Dost dost diye nice sineğe sarıldım benim sadık yarim karafatmaymış

Katılım
14 Kas 2010
Mesajlar
6
Dostlar selam..

Ben de bazı genç arkadaşlar gibi ebeveynlerinin aman yavrim düşersin, aman yavrim bi tarafın patlar ultimatonlarıyla motorsiklet tutkusunu erteleyen kişilerden sadece biriyim... Ve ben de artık önümüzdeki 3-5 ay içersinde bir motor alıp aranıza katılma niyetindeyim..

Biriktirebildiğim ve briktirebileceğim para eğrisine göre Regal-hyosung 250 cc skalasında vatana millete hayırlı bir chopper kullanıcısı olmak için yardımlarınızı bekliyorum.. Ki bunu ilgili forum başlıklarında dile getireceğim.. (niyetim motorunu severek çok iyi kullanmış bakmış ve bir üst cc ye geçmek için satan birinin ayrılmak zorunda olduğu chopperının yancısı modunda yeni sahibi olmak:) kulağa acımasızca gelebilir.. halbuki öyle değil:)

Tekrar selam olsun herkese...
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
407
Şarkışlalı olarak Aşık Veyselin dizesini böyle saçma sapan bi hale getirdigin için seni kınıyorum gardaaş.
 
Katılım
14 Kas 2010
Mesajlar
6
Bu bir karikatür repliği kardeş.... Mizah diye bir olgu var.. Bu hassasiyetin yersiz.. Bunu bilmeni isterim sadece.. Yeni üyeye hoşgeldin demek yerine alttan odunu vermek de apayrı bişeymiş.. Bu başlığın Aşık veysel e bir hakaret olduğunu dünüyorsanız lütfen admine şikayet edip başlığı sildiriniz....
 
Katılım
14 Kas 2010
Mesajlar
6
Doğru dedin , gerçekten başlığı okuyunca hoş karşılamadım .Ayrıca başlık ve arkadaşın açıklaması arasında hiç bir bağlam yok ...


Başlık forumun tanışma kısmında açılmıştır.. Yeni üye olarak espirili bir şekilde selam etmek ve arkadaş edinmekten öteye geçmemektedir..

Lakin bu davranışımın hata olduğu mesajlarınızdan bellidir.. Pişman olunmuştur.. Farklılıklar neticesinde söyleyecek birşeyim yoktur..

Selam vermek kişisel gelişimin birinci levelidir.. eleştiri ve fikirler bir sonraki level... Keşke hassasiyetlerimizi bu yönde gösterebilseydik...

Arz ederim..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Şık bir giriş olmadığı zaten aşikar. İnanıyorumki gelişme ve sonuçgüzel olacaktır.Hoşgeldin.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
başlık konu ile alakalı olsaydı hoş olabilirdi ama banada garip geldi açıkçası
herneyse hoşgeldin forumumuza (yada tarikatımızamı desem:))
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Avatarındaki adama bakılırsa arkadaş baya bir pişman olmuş...
Üzmeyin yeni arkadaşımızı...:D

Hoşgeldin arkadaşım ...
Kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle...
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
388
Başlık forumun tanışma kısmında açılmıştır.. Yeni üye olarak espirili bir şekilde selam etmek ve arkadaş edinmekten öteye geçmemektedir..

Lakin bu davranışımın hata olduğu mesajlarınızdan bellidir.. Pişman olunmuştur.. Farklılıklar neticesinde söyleyecek birşeyim yoktur..

Selam vermek kişisel gelişimin birinci levelidir.. eleştiri ve fikirler bir sonraki level... Keşke hassasiyetlerimizi bu yönde gösterebilseydik...

Arz ederim..

Tamam dostum kafanı takma , önemli bişey yok aramıza hoş geldin ,kalıcı ve katılımcı olmanı dilerim.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
252
ya bu herşeye bir müdahale zihniyeti nedir anlamadım gitti ...adam böyle keyifli olacağını düşünmüş böyle yapmış... yok aşık veysel dizesi böyle kullanılmazmış neyi nasıl kullanabileceğimiz listesi yayınlansın o zaman... allah rızası için bu zihniyeti bırakın ya

ha buda senin aşık veysel dizesini doğru kullanmayanlara karşı sert çıkışına misilleme değildir bilesin...karşşı çıkış mantığadır..


gölgede kaldı ama sen de hoşgeldin:)
 
Katılım
14 Kas 2010
Mesajlar
6
Herkese teşekkürler ve hoşbulduk... Tanışma topic inde ve zaten meşhur olduğunu düşündüğüm bir karikatür repliği olduğundan böyle bir başlık destursuz bir giriş olmaz diye düşünmüştüm ama oldu:) Bir çok forumu takip ediyordum ama paylaşım ve üye profili açısından en yakın gördüğüm forum olarak MT ye üye olmak istedim.. Bu başık da zaten anlık olarak böyle çıktı.... Paylaşımcı ve kalıcı olmak dileğimle ben de kendimi yanaklarımdan öpüyorum dostlar.. :)

Herkese tekrar Teşekkürler...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Şarkışlalı olarak Aşık Veyselin dizesini böyle saçma sapan bi hale getirdigin için seni kınıyorum gardaaş.

Bir massassuçetli olarak ben de kin kin kiniyorum.:farao:
Hatta anne tarafim, losancelisli, o taraftan da kiniyorum.

Espiri yapanlar kahrolsun.
Kafasi baska türlü çalisanlar kahrolsun.........:jocolor:
[NOT]
“Devri Cumhuriyet asırı yirmi
Uyan bu gafletten uyuma yurttaş.
Dünya ayaklanmış aya gidiyor
Uyan bu gafletten uyuma yurttaş"

Aşık Veysel​
[/NOT]
Hosgeldin gardas.....:wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Üye arkadaşımız mısralarında cebren motosikletten uzak kalmanın acısını ve yerine başka birşey koyamayacağını idrak ederek eninde sonunda ve kesin bir kararla motosiklete yönelmenin heyecanını betimlemektedir.

Anlama, açımlama ve yorumlama sanatı olarak kabul edilen hermeneutik başlangıçta özellikle geçmişten gelen ancak gelinen aşamada dil ve içerik açısından anlaşılır olmaktan çıkmış ''bağlayıcı'' ve ''kutsal'' metinleri tekrar anlaşılır hale getirmek amacına hizmet eder ve 18. yüzyıl sonlarına kadar özellikle teoloji ve kısmen de hukuk alanında kullanılır. Ancak özellikle 19. yüzyılın başlarından itibaren edebiyat metinlerinin yorumlanması alanında da kullanılan genel bir hermeneutiğe dönüştürlmesiyle birlikte çeşitli sorunlarla karşılaşır ve ağır eleştirilere uğrar. Hermeneutik, karşılaştığı bu sorunların, getirilen eleştirilerin ve çoğu zaman da içinde bulunduğu dönemin düşünce sistematiğinin etkisiyle konumunu ve bakış açısını sürekli gözden geçirir. Bu çalışmada Schleirmacher, Dilthey ve Gadamer'in hermeneutik üzerine ortaya koydukları düşünceler ışığında bu gözden geçirmenin nasıl gerçekleştiği ve bunun hermeneutiğin özellikle edebiyat metnine yaklaşımını nasıl etkilediği sorusu üzerinde durulmaktadır.

Anlam, iletişim sırasında iletinin alıcıda uyandırdığı her türlü etkidir.
Her anlam bir bağlamda oluşur ve farklı bağlamlarda farklı algılanabilir.
Her metnin anlamı birbirinden farklıdır ve metni her okuyan farklı bir şekilde anlamlandırır.
Bir metnin çeşitli zamanlarda, farklı kişilerce değişik yorumlanabilmesi çok anlamlılığındandır.
Okurun bilgi, kültür seviyesi, zevk ve mizah anlayışı, ruh hâli, yaşı, yaşadığı ortamı farklı anlamlandırmasında etkilidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst