Dönüşlerin Kutsal Kitabi (eğitim tadında belgesel videosu)

Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
youtubede eğitim videoları ızlerken karşıma çıktı . film - belgesel tadında çok hoş birşey .izleyin çok şey katıcağına eminim . ilk 20 dakikasını izledim bende hemen aklıma burası geldı paylaşıyım dedim :cherry:

 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Videolarda gördüklerinizi trafiğe açık yollarda uygulamayın. Kitaptan okuyarak motor sürülmeyeceği gibi video izlenerek de öğrenilmez.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Videolarda gördüklerinizi trafiğe açık yollarda uygulamayın. Kitaptan okuyarak motor sürülmeyeceği gibi video izlenerek de öğrenilmez.

henuz motorum yok zaten istesemde deneyemem :) . bence kisken dogru kismen yanlisn. motosiklet teorisini ve ntv nin surus becerileri kitaplarini okudum . cok fazla sey katti motosiklet hakkinda gorusum degisti anaa dedigim yerler oldu yani . ama tabiki hicbirsey uzman egitimin yerini tutamaz
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
guzel videodur, temel teknikleri anlatir agirlikli olarak pist surusleri gorursun.. isin esprisi bilektedir der yazar orjinal adi twirst of the wirst (bilegin dansi) dir burada anlatilan konularin dayandigi ana kitaptir.. hersey gaz koluna baglidir..
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
2-3 kere izlemişliğim vardır. Çok şey katar sürüşe ancak hepsini uygulamaya kalksanız bu ülkenin asfaltın da yere yapışırsınız. Avrupa falan olsa neyse. Virajın ortasın da bim poşeti var yav.. Temel mantığını kavra çok işine yarar.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
guzel videodur, temel teknikleri anlatir agirlikli olarak pist surusleri gorursun.. isin esprisi bilektedir der yazar orjinal adi twirst of the wirst (bilegin dansi) dir burada anlatilan konularin dayandigi ana kitaptir.. hersey gaz koluna baglidir..

bu kitabi bulmaya çalışcam yarin bi d&r a sorucam bakalım baya ilgimi çekti kitap :)
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Türkçe'si yok diye biliyorum o kitabın. Hatta Türkiye'de var mıdır orası da meçhul. Kitap yerine CSS'a gitseniz daha iyi olmaz mı?
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Güzel video, her yeni başlayanın bir kez paylaştığı cevher niteliğinde :)
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
Türkçe'si yok diye biliyorum o kitabın. Hatta Türkiye'de var mıdır orası da meçhul. Kitap yerine CSS'a gitseniz daha iyi olmaz mı?

4 bin tl eğitime ayıracak bütçen varsa gidilebilir tabiki CSS eğitimine. 2 senede bir geliyorlar diye biliyoum istanbula. :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst