Donald Duck (Reşat Arbaş)' da Trafik Cezası Yerse...

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
valla yazdıklarını severek okuduğum bi abim saolsun çok emeği var üstümüzde :)
ama soru güzel ;
İmam ceza yerse biz cemaat ne yapmayız... :queen:
ceza için geçmiş olsun dileklerimi iletirim :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İmam ceza yerse sözü bu şartlarda pek uymamış metehan. Adam yurtdışında ve yurtdışında trafik kurallarının nasıl tıkır tıkır işlediğini biliyoruz. Aynısını burda yapsa ceza yiyeceğini düşünürmüsünüz bu sürücünün??
Olsa olsa en çok 20 ytl rüşvet verir yola devam eder ki hız sınırının çok umursanmadığı bir ülkedeyiz. Sadece kaza yaptığınızda hızınızın kaç olduğunu sorarlar, yanlış mıyım??
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
İmam ceza yerse sözü bu şartlarda pek uymamış metehan. Adam yurtdışında ve yurtdışında trafik kurallarının nasıl tıkır tıkır işlediğini biliyoruz. Aynısını burda yapsa ceza yiyeceğini düşünürmüsünüz bu sürücünün??
Olsa olsa en çok 20 ytl rüşvet verir yola devam eder ki hız sınırının çok umursanmadığı bir ülkedeyiz. Sadece kaza yaptığınızda hızınızın kaç olduğunu sorarlar, yanlış mıyım??

Yanlışsın...:pHız sınırını ihlal ettiysen 20 YTL rüşvetle kurtulamazsın...
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
metehan abi seni tebrik ediyorum gene mükemmel bir polemik konusu yaratmayı başarmışsın :)

reşat abi'me gelince... o ne yapsa mubahtır, agaya beleş hesabı :queen: sadece o kitabı yazmakla bile misyonunu tamamladı bence kendisi...

özgürlüğe, rüzgar yemeye, gazı geriye çekme zevkine kim engel olabilir ki? :wiinkk:
aklıma braveheart'ın son sahnesi geldi nedense :queen:

freeeeeeeeeedooooooooooooommmmmmmmmm!!!


:cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İmam ceza yerse sözü bu şartlarda pek uymamış metehan. Adam yurtdışında ve yurtdışında trafik kurallarının nasıl tıkır tıkır işlediğini biliyoruz. Aynısını burda yapsa ceza yiyeceğini düşünürmüsünüz bu sürücünün??
Olsa olsa en çok 20 ytl rüşvet verir yola devam eder ki hız sınırının çok umursanmadığı bir ülkedeyiz. Sadece kaza yaptığınızda hızınızın kaç olduğunu sorarlar, yanlış mıyım??

Hız sınırını ihlalde rüşvet tarifesi 50 ytl, gece tarifesi 80 :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
25
Bilenler bilir,Reşat abi dağ-tepe gezilerinde Ripley'i kullanır.Bu gezide başka motoru kullandığı için,benim aklıma hemen Ripley'in ahı tutmuş diye geldi :d
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Grİngo;amerİkali Demek.meksİkalilar BÖyle ÇaĞirir.110$ Yanİ.gerİsİn De Sİz Hesaplayin Artik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst