Dominosta işe başladım

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Şiparişin bol olması maaşına etki edeceğini sanmıyorum.

Firma kazanır.Çalışan da ücret sabittir.

Şiparişin az olsun kardeş :)Bakma sen ona

sonradan aklıma geldi ama düzeltme süresi geçtiği için doğrusunu yazmak şimdi kısmet oldu. bahşişi bol olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst