- Katılım
- 11 Ocak 2013
- Mesajlar
- 4,727
Şiparişin bol olması maaşına etki edeceğini sanmıyorum.
Firma kazanır.Çalışan da ücret sabittir.
Şiparişin az olsun kardeşBakma sen ona
sonradan aklıma geldi ama düzeltme süresi geçtiği için doğrusunu yazmak şimdi kısmet oldu. bahşişi bol olsun