Dominosta işe başladım

Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Motosiklet sürerken para almanın deneyimini yaşamak ve yaşı boş geçirmemek için motokurye olarak işe başladım malûmunuz winter is coming.

Bir iki tavsiyesi olan varsa açığım bugün ilk iş günümü tamamladım Honda skuter kullanıyorum frenleme (sol ile yavaşlayıp sağ ile duruyorum kombine frenlemeye çalışıyorum) ve dönüş konusunda ufak püfler varsa alırım (kontrayla dönüyorum yatırmıyorum) uzun zamandır motosiklete bindiğimden mi boy uzun olduğundan mı (184) belim ve omzuma biraz yük bindi normal mi?
 
Katılım
15 Tem 2016
Mesajlar
45
kendini kasıyorsun oturma pozisyonun yanlış vs 1 yıldır bende pizza pizzadayım yere düşmediğim sürece belim ağrımadı :D boyum benimde 182 civarı dönüşlerde aman diyim spacyi yatırma en az 10 sefer düşmüşümdür yatırdım diye tekerlekleri ne kadar iyi olursa olsun çok küçük hemen altından kayıyor insanın kendisine de birşey olmuyor meredin olan sana oluyor. Arkada ki kasa sizin ki nasıl bilmiyorum ama bizimkilerde çok ağır ön fren sıktığında direk kitliyor bu yüzden kullanmıyorum genelde arka harici
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Yerler yaşken özellikle fazla hız yapma ve viraja sert girme o makinalarla..Affetmiyor..
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
İyi ettin , bildiklerim skuter denen " bebek nüniyesi " tekerli mereti kullanmak hakikaten beceri istiyor , bilhassa fren meselesi.

Ev işleri bahce ve başımdaki ihtiyar valide olmasa , dakika durmam bi uzunyol moto kuryeliğe girerdim ( tabii varsa) , asker iken geceleri yataktan kalkıp küfürler savurup sinir krizi geçiren biri var idi , şuan o'nun durumunu anlaya biliyorum , iş/meşgale/hoby/tedbili mekanda gerçekten ferahlık var...
 
Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
463
Iste malesef kuryeci arkadaslar olarak cok bodozlama kullaniyorsunuz.duzgun bir kullanimda hatta dogru yatirma acisiyla dusmen cok zor.
On frenin zaten kitlenmemesi lazim basisina gore. Anlatriklarindan cok skintili bir surucu oldugunu ciksrdim bence iyi bir egitim al tabi sen bilirsin.
kendini kasıyorsun oturma pozisyonun yanlış vs 1 yıldır bende pizza pizzadayım yere düşmediğim sürece belim ağrımadı :D boyum benimde 182 civarı dönüşlerde aman diyim spacyi yatırma en az 10 sefer düşmüşümdür yatırdım diye tekerlekleri ne kadar iyi olursa olsun çok küçük hemen altından kayıyor insanın kendisine de birşey olmuyor meredin olan sana oluyor. Arkada ki kasa sizin ki nasıl bilmiyorum ama bizimkilerde çok ağır ön fren sıktığında direk kitliyor bu yüzden kullanmıyorum genelde arka harici
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
scooter la viraj almak için terse yatabilirsin. sola gdöneceksen g.tü sola kendini sağa atacaksın. tabi çok yüksek hızlarda da değil :D
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
zamanla alisilirda Pizalarin tadina bakabiliyomusun :d
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
kendini kasıyorsun oturma pozisyonun yanlış vs 1 yıldır bende pizza pizzadayım yere düşmediğim sürece belim ağrımadı :D boyum benimde 182 civarı dönüşlerde aman diyim spacyi yatırma en az 10 sefer düşmüşümdür yatırdım diye tekerlekleri ne kadar iyi olursa olsun çok küçük hemen altından kayıyor insanın kendisine de birşey olmuyor meredin olan sana oluyor. Arkada ki kasa sizin ki nasıl bilmiyorum ama bizimkilerde çok ağır ön fren sıktığında direk kitliyor bu yüzden kullanmıyorum genelde arka harici

Skuter ilk defa kullanıyorum, doğru oturuş pozisyonunu deneme yanılma yoluyla bulacağım artık, hiç fren kitlemedim genelde tek frene yüklenmiyorum ikisinden biraz biraz. Sana da kolay gelsin yorucu iş

Yerler yaşken özellikle fazla hız yapma ve viraja sert girme o makinalarla..Affetmiyor..

Hem hız yapmıyorum, hem elde ıslakta yatırmıyorum suya dik giriyorum canımı tehlikeye atmam


İyi ettin , bildiklerim skuter denen " bebek nüniyesi " tekerli mereti kullanmak hakikaten beceri istiyor , bilhassa fren meselesi.

Ev işleri bahce ve başımdaki ihtiyar valide olmasa , dakika durmam bi uzunyol moto kuryeliğe girerdim ( tabii varsa) , asker iken geceleri yataktan kalkıp küfürler savurup sinir krizi geçiren biri var idi , şuan o'nun durumunu anlaya biliyorum , iş/meşgale/hoby/tedbili mekanda gerçekten ferahlık var...

Tedbiri elden birakmamaya gayret sarf ediyorum, yolda iki teker üstünde kafanda engel yokken gökyüzünün altında yol katetmek gibisi yok... Kafayı dağıtmazsak, psikolojiyi dağıtıyoruz meşgale şart

scooter la viraj almak için terse yatabilirsin. sola gdöneceksen g.tü sola kendini sağa atacaksın. tabi çok yüksek hızlarda da değil :D

Kontra ile dönüyorum sürekli, buna alışmanın sakıncası olur mu?


zamanla alisilirda Pizalarin tadina bakabiliyomusun :d

İlk gün hoşgeldin pizzası yaptı bizim şube çoğu şubede oluyor anladığım kadarı ile fakat ben fastfood tüketmiyorum o yüzden bakmışım, bakmamışım farketmez ama pizza tek parça olduğu için ellenmeden paketleniyor herşey gram gram pakette eksik çıkmıyor
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Hayırlı olsun Emre. Bu sıcaklar da işin zor.

Neyse artık yolda görürsem hunharca kornaya asılırım :queen:
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Sana verebileceğim en güzel tavsiye Kfc ve McDonald's da çalışman. Özellikle Kfc. Kuryeye deger veren tek şirkettir kendisi.
 
Katılım
15 Tem 2016
Mesajlar
45
Iste malesef kuryeci arkadaslar olarak cok bodozlama kullaniyorsunuz.duzgun bir kullanimda hatta dogru yatirma acisiyla dusmen cok zor.
On frenin zaten kitlenmemesi lazim basisina gore. Anlatriklarindan cok skintili bir surucu oldugunu ciksrdim bence iyi bir egitim al tabi sen bilirsin.

Gelde benim kullandığım motoru benim yatırabildiğim kadar yatır ya da ön frene sıkıpta kitlemeden durdur sonra benim sürücülüğümü konuşalım. Ön kalkık gidiyor motorun neredeyse kasa boş ağırlı 22 kilo
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
vay emre vay.. motor motor diye tutturdu da aldi kirmizi spaciyi. gun icinde de yazamadim, Hayirli ugurlu olsun yeni işin. Siparisin bol olsun. Simdiden kolay gelsin..
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Esentepe şubesiymiş bizim buraya bakan. Kısmet :) Kazancın bol olsun
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı olsun kurye kardeş..
canın her şeyden değerli, unutma...
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
vay emre vay.. motor motor diye tutturdu da aldi kirmizi spaciyi. gun icinde de yazamadim, Hayirli ugurlu olsun yeni işin. Siparisin bol olsun. Simdiden kolay gelsin..


Şiparişin bol olması maaşına etki edeceğini sanmıyorum.

Firma kazanır.Çalışan da ücret sabittir.

Şiparişin az olsun kardeş :)Bakma sen ona
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
zaten yaptığın aynı şey olacak ama elinle değil vücudunla yapmış olacaksın.

Bugün dediğini yapmaya alıştım daha rahat kalmadan dönüp, çukurları atlatabiliyorum

Şiparişin bol olması maaşına etki edeceğini sanmıyorum.

Firma kazanır.Çalışan da ücret sabittir.

Şiparişin az olsun kardeş :)Bakma sen ona

Siparişin fazla olması sadece saygıdeğer müşterilerin yavaş sipariş almasına ve benim azar işitmeme sebep oluyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst