Dogumgunun kutlu olsun crayzboyone

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
dogum gunun kutlu olsun selcugum. mutlu, sevgi dolu nice senelere
:rendeer: :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
yeni yaşında tüm sevdiklerinle mutlu nice yıllara
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
doğum günün kutlu olsun kardeşim :rendeer:
allah yeni yaşında bol para huzur ve mutluluk versin
nice senelere :rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nice senelere doğum günün kutlu olsun. :rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Kardeşim doğum günün kutlu olsun, nice yıllara inşallah :cat: seviyorum seni :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Mutlu ve uzun bir ömür geçirmen dileğiyle. doğum günün kutlu olsun.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
selçüüük doum gunun kutlu olsın yavriim :D sana doum gunu hedıesı olarak gelıom bakırkoye =)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Canım kardeşim, minik cönevarım, nice nice mutlu yıllara..:)

Allah yeni yaşında herşeyin en iisini nasip etsin:rendeer:

Hep birlikte nice mutlu senelere insallah

hediye resmi için ugrasamadım smd kusura bakma:p

Canım abim topic icin cok tesekkur ederim. Seviyorum seni

kardeşim dogumgunun kutlu olsun:rendeer:

Cok saol muharrem abim.

Nice yıllara sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte İnşallah

Teşekkürler..

Doğum günün kutlu olsun ince conever :p

Ya seni kutlamamışmıydık biz neydi o pasda kutlaması motorumu ıslatmıştık olmuştu bişiler sanırım :)

Mert abi tesekkur ederim, O motorumdu :mrgreen:

yeşilim cenövarım ...
doğumgünün kutlu olsun....

Cok saol ismail abi...

heepiii börtdeeeey tuuu yuuuu :rendeer: seviyorum bu çocuğu, koçum selçuk um delikanlı adam, yaşından büyük insan..

Cok saol asker abim....

bu saatte en derin uykusunda olan kerdeşim için iyiki dogdun diyorum .. selcugum .. sitemizin en minik üyesi.... minik diiyip geçmeyin.. hiçdegilse digerlerine fark atar .. efendiligi ve tatlı dili ile sevmeyeni yoktur heralde :D ..

cönevarım .. selcugum .. tanıştıgımız ilk gün . hala hatrımda.. sna söylediklerimi unutma tamm mı (((:) zaten aklının bi köşesinde oldugunu biliyorum ..herzaman yanındayım kardeşim benim yarın buluşmaya gelmezsen oyarım snei bunuda bilmiş ol

Cem abim Cok tesekkur ederim . Tanıstıgımız gun benımde hala aklımda ve konustugumuz hersey aklımın kenarıında hersey ıcın cok tesekkur ederim...


iyiki dogdun selcuk :rendeer:
canım sana tüm sevdiklerin ve sevenlerinle bol rüzgarlı motorize bi hayat diliyorum herşey gönlünce olsun nice nice senelere inşallah :rendeer:

Cok tesekkur ederim cagla abla.

cannim kardesim dogum gunun kutlu olsun..

sana bu satirlari yatagimin icinde kucagimda laptopum ve ustum cirilciplak sekilde yaziyorum........ uykumdan kalktim ve dedim ki ana bugun selcükün doum gunuydu nasil unuturum bir hisimla kutlamaliyim dedim ve gerceklestirdim:p

doum gunu hediyen jesss te ondan alirsin :p opuldunnn

Abim uykundan ettik senide kusura bakma :mrgreen: Benı o kadar sevıyormuydun ya :p

doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara :rendeer:

Teşekkür ederim saolun..

Doğum günüm kutlu olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Cok tesekkur ederim yenge hanım...

Nice sağlıklı, mutlu, huzurlu ve daha bir çok klişeleşmiş laflı :p nice senelere :)

Teşekkürler :)

benim ki sade kalcak ama :p
nice yıllara :)

Saol dostum dusunmen yeter.

Doğum günün kutlu olsun.

Teşekkurler

len canavar aslanım doğum günün kutlu olsun vücüdü büyük kalbi okadar hassas olan kardeşim allah kalbine göre versin daima böyle efendi kalki gönüllerde taht kur canavar kardeşim benim

Cok tesekkur ederim abim..İnşallah kalbinizin bi köşesine sığmısımdır...

nıce yıllara kardesım allah yenı ysaında ıstedıgın herseyı gonlune gore versın

Cok saol kaan abi:)

doğum günün kutlu olsun nice yıllara..

Saolun..Teşekkürler

dogum gunun kutlu olsun nıce mutlu senelere..........

Saol okan abi.

yeni yaşında tüm sevdiklerinle mutluluklar arkadaşım....

Saolun.

dogum gunun kutlu olsun selcugum. mutlu, sevgi dolu nice senelere
:rendeer: :rendeer:

İnşallah abi saol :)

kardeşim doğum günün kutlu olsun nice yıllara

Saol abi:)

Nice yıllara Selçuk nerde bu adam yahuu

Saol Hasan abı tesekkurler

yeni yaşında tüm sevdiklerinle mutlu nice yıllara

Tesekkur ederim halis abi.

Dogum gunun kutlu olsun:rendeer:
yas kac oldu:)

Cok tesekkur ederim yaşlandık yahu :mrgreen:

doğum günün kutlu olsun kardeşim :rendeer:
allah yeni yaşında bol para huzur ve mutluluk versin
nice senelere :rendeer:

Nice senelere doğum günün kutlu olsun. :rendeer:

Cok tesekkur ederim erhan abim...

Doğum günün kutlu olsun... :rendeer:

Saol ablam..

nice yıllar...!!!!:)

Tesekkur ederim dostum.

Kardeşim doğum günün kutlu olsun, nice yıllara inşallah :cat: seviyorum seni :rendeer:

Saol dostum tesekkurler bnde senı sevıyorum :wiinkk:

mutlu, huzurlu, saglıklı yıllar

Teşekkürler abla.


Mutlu ve uzun bir ömür geçirmen dileğiyle. doğum günün kutlu olsun.

Teşekkür ederim

selçüüük doum gunun kutlu olsın yavriim :D sana doum gunu hedıesı olarak gelıom bakırkoye =)

Gel gel bana bi tane Orjin Zippo alsan yeter :queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
len canavar aslanım doğum günün kutlu olsun vücüdü büyük kalbi okadar hassas olan kardeşim allah kalbine göre versin daima böyle efendi kalki gönüllerde taht kur canavar kardeşim benim

nice yıllara kardeşim :rendeer:
mej yazdıhın saate bakıyorum ve seni öpüyorum burakcım :wiinkk::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst